نباید زلف اقتصاد کشور را به وعده های غرب و مذاکرات گره بزنیم

حجت الاسلام میرتاج الدینی با تأکید بر حرکت جهادی در عرصه های اقتصادی گفت: اگر زلف اقتصاد کشور را به وعده های غرب و مذاکرات گره بزنیم؛ نتیجه همین وضعیت کنونی کشور خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام «سیدمحمدرضا میرتاج الدینی» امروز در نشست هم اندیشی با جمعی از نخبگان، پیشکسوتان و فعالان صنعت استان با تأکید بر انتخاب اصلح در 28 خرداد اظهار داشت: تجربه ثابت کرده هر گاه مدیران جهادی در رأس امور بوده اند، پیشرفت و توسعه حاصل شده است.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هر جا با مقاومت پیش رفته ایم، پیروز بوده ایم و هر کجا به دنبال سازش با دشمن بودیم، شکست خوردیم، اکنون در بسیاری از زمینه علمی و نظامی جزو 10 کشور برتر جهان هستیم، این امر در سایه مجاهدت امثال حاج قاسم سلیمانی در جبهه های مقاومت حاصل شده است.

وی با تأکید بر حرکت جهادی در عرصه های اقتصادی گفت: اگر زلف اقتصاد کشور را به وعده های غرب و مذاکرات گره بزنیم؛ نتیجه همین وضعیت کنونی کشور خواهد بود، شکی نیست که تنها با تکیه و اعتماد بر توانمندی های داخلی پیروز میدان خواهیم بود.

حجت الاسلام میرتاج الدینی با بیان این‌که معیشت مردم و اقتصاد کشور موضوع و مسأله روز امروز جامعه است، ادامه داد: آنان که به دنبال حاشیه، تخریب و توهین هستند، اگر حرفی و برنامه ای داشتند؛ قطعا در دوران مسؤولیت عمل می کردند.

نماینده مردم تبریز در مجلس با اشاره به نرخ تورم در کشور طی سال های گذشته یادآور شد: حجم نقدینگی حاصل از سیاست های غلط پولی و بانکی، طی سال های گذشته به صورت فزاینده بالا رفته و حاصل این شده که تورم لجام گسیخته ای را شاهد هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری را لازم و ضروری دانست و اظهار داشت: رئیس جمهور منتخب باید با رأی بالای ملت زمام امور را به دست  گیرد، قطعا در فضای وحدت، همدلی و با روحیه جهادی، بر مشکلات خواهیم کرد.

کد خبر 1063481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha