بازدید فرماندار تبریز از پروژه‌های فرهنگی و هنری

فرماندار تبریز از پروژه‌های فرهنگی و هنری تبریز بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند پیشرفت این پروژه‌ها قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «بهروز مهدوی» در جریان بازدید از پروژه‌های فرهنگی و هنری تبریزبا موانع موجود بر سر راه اتمام طرح های نیمه تمام آشنا شد و به همراه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از تالار شهر تبریز،‌ مقبره‌الشعرا و تئاتر شهر تبریز بازدید کرد.

بنابر این گزارش، طرح احداث پروژه تالار شهرکه پروژه‌ای ملی می باشد توسط وزارت متبوع  در سال ١٣٨٧ آغاز شده و در زمینی به مساحت 14 هزار و ٢٠٠ مترمربع با زیربنای 16 هزار مترمربع احداث می شود .

این پروژه در سه طبقه در سه تالار مجزا و متصل شامل تالار موسیقی با ٩٠٠ نفر ظرفیت، تالار نمایش با ٧٠٠ نفر ظرفیت و ساختمان اداری در شهرک باغمیشه جنب لاله پارک تبریز احداث می‌شود و هم اکنون دارای پیشرفت فیزیکی 20 درصد می‌باشد.

همچنین پروژه تئاتر شهر تبریز که جهت مقاوم سازی و بهسازی آن تعطیل شده بود با مساعدت دفتر برنامه و بودجه وزارت متبوع و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و استانداری تامین اعتبار گردید و در در روزهای آتی به بهره‌برداری خواهد رسید.

درخصوص پروژه مقبره‌الشعرا تبریز نیز که یکی از پروژه‌های ملی استانی شده می باشد جهت مرمت و بهسازی المان و جلوگیری از نفوذ رطوبت اقداماتی انجام شده است که مورد بازدید فرماندار تبریز و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قرار گرفت و مقرر شد نسبت به تامین اعتبار مکفی در سال 1400 اقدام لازم صورت گیرد.

کد خبر 1062896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha