طرح بهارانه کتاب ١٤٠٠ در استان سمنان آغازشد

فلاح لاله زاری از آغاز طرح بهارانه کتاب ۱۴۰۰ از امروز در استان سمنان خبر داد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از استان سمنان، «فرشید فلاح لاله زاری» درنشست خبری با اشاره به آغاز طرح بهارانه کتاب ۱۴۰۰ از امروز  گفت: در این طرح سقف مجاز خرید برای هر خریدار دو میلیون ریال است و خریداران می‌توانند از امروز هفدهم تا ٢٣ خرداد با مراجعه به کتابفروشی‌های عضو طرح‌، کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان و دانشگاهی را با یارانه ٢٠ درصدی خریداری کنند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان تصریح کرد: در قالب طرحهای توزیع یارانه ای کتاب هر متقاضی با ارائه کارت ملی می تواند تا سقف دو میلیون ریال کتاب با تخفیف ۲۰درصد خریداری نماید و این امر مشوقی برای خرید کتاب و تقویت صنعت نشر نیز بشمار می رود.

 

وی با بیان اینکه  درطرح بهارانه کتاب ۱۴۰۰برای رعایت پروتکل های بهداشتی در شرایط شیوع و گسترش ویروس کرونا  و لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، خریدهای غیرحضوری نیز با ثبت اطلاعات مربوطه در پنل  از سوی کتابفروشی ها پوشش داده می شود افزود: سال گذشته و در قالب طرح کتابخوانی بهارانه، تابستانه، پائیزه و زمستانه و با توزیع یارانه، بیش از هفت میلیارد ریال کتاب از طریق کتابفروشی‌ها (طرح‌های فصلی فروش کتاب) در استان سمنان به دوستداران کتاب ارائه شد.

 

به گفته فلاح لاله زاری در این طرحها قریب ۱۰ کتابفروشی در شهرهای مختلف استان سمنان عضو بوده و کتاب های مختلف را عرضه کردند.

کد خبر 1063803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha