رئیس جمهور آینده باید قدرت اداره کشور را داشته باشد

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: رئیس جمهور آینده منتخب مردم باید قدرت اداره کشور را داشته باشد و در راه ترقی کشور فعال و با برنامه عمل کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان امروز دوشنبه ۱۷ خرداد ماه ۱۴۰۰ در گردهمایی ائمه جمعه و جماعت شهرستان‌های کامیاران و دهگلان که با موضوع انتخابات در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد، اظهار کرد: مسئله انتخابات مسئله تعیین سرنوشت کشور است.

 

وی افزود: امیدواریم رئیس جمهور آینده منتخب مردم قدرت اداره کشور را داشته باشد و در راه ترقی کشور فعال و با برنامه عمل کند.

 

حجت‌الاسلام پورذهبی یادآورشد: فرد منتخب مردم باید در جنبه‌های حقیقی و حقوقی پیش‌رو باشد.

 

وی بیان کرد: درب مرکز بزرگ به روی هیچکس بسته نخواهد بود و هرکس با هر عقیده‌ای می‌تواند در مرکز بزرگ حضور یابد.

 

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: مشارکت در انتخابات می‌تواند برای آینده کشور بسیار سازنده باشد زیرا این مردم هستند که با حضور و رای خود نتیجه انتخابات را رقم می‌زنند.

 

امام جمعه کامیاران نیز در این گردهمایی گفت: ائمه جمعه با راهنمایی درست مردم می‌توانند مشارکت در انتخابات و انتخاب کاندیدای اصلح را در جامعه ترویج کنند.

 

ماموستا سید محسن حسینی اظهار کرد: ائمه جمعه به نوعی نماینده دولت و نظام در بین مردم هستند و از زمان انقلاب اسلامی تا به امروز دولت‌ها نتوانسته‌اند گرانی‌ها را مهار کنند و به خواسته مردم جامه عمل بپوشانند.

 

وی تصریح کرد: امروز ائمه جمعه در خطبه‌های نماز جمعه وظیفه دارند مردم را در انتخاب اصلح راهنمایی کنند.

 

وی افزود: هرکسی که رئیس جمهور ایران شود باید تعهد به مردم را داشته باشد و حتما مردمی بودن را مدنظر قرار دهد.

 

امام جمعه کامیاران در ادامه خاطر نشان کرد: ائمه جمعه با راهنمایی درست مردم می‌توانند مشارکت در انتخابات و انتخاب کاندیدای اصلح را در جامعه ترویج کنند.

 

وی افزود: جامعه روحانیون پیرو خط رهبری هستند و استمرار خط رهبری باعث حفظ مذهب امام شافعی خواهد شد.

 

در پایان حجت‌الاسلام رضایی دبیر ائمه جمعه استان کردستان بیان کرد: روحانیون باید به طور مفصل در خطبه‌ها مردم را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت کنند.

کد خبر 1063832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha