خانواده شهدا الگوی صبر و مقاومت هستند

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه خانواده های شهدا الگوی صبر و مقاومت هستند، گفت: دیدار با خانواده معزز شهدا توفقی بزرگی است که باید قدر نعمت خانواده های شهدا را بدانیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در دیدار با خانواده شهید « حسن آبپر» در جریان سفر به شهرستان  بدره، اظهار کرد: شهدا از ما سبقت گرفتند و به جایی که می خواستند رسیدند.

 

حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار» با بیان اینکه ما از خانواده های شهدا باید درس بگیریم، افزود: شهدا دین بزرگی بر عهده ما دارند و امروز باید در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تداوم راه شهدا گام برداریم.

وی با بیان اینکه امید است که خداوند متعال به ما توفیق دهد که راه شهدا را ادامه دهیم، ابراز کرد: دیدار با خانواده معزز شهدا توفقی بزرگی است که باید قدر نعمت خانواده های شهدا را بدانیم.

 

امام جمعه ایلام یادآور شد: امروز امنیت و  آرامش کشور و نظام اسلامی مرهون خون پاک شهداست و خانواده های شهدا الگو صبر و مقاومت هستند که باید از آنان در راه عبور از شرایط سخت و سختی های امروز الگو گرفت.

 

گفتنی است، در این دیدار از خانواده شهید آبپر با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و مسئولان استانی و شهرستانی تجلیل شد.

 

 

کد خبر 1063880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha