جلسه مشترک ستاد اقامه نماز با سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد

با توافق رئیس ستاد اقامه نماز و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران ، زمینه تقویت و تعمیق برنامه های ترویج فرهنگ قرآن ، اقامه نماز و معارف مهدویت در بین آحاد ارتش جمهوری اسلامی فراهم گردید .

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز ، دکتر «سید احمد زرهانی» در  خلال جلسه کارگروه مشترک تدوین سند همکاری ستاد و ارتش  با اشاره به اینکه  بحمدالله ارتش ، امروز نهادی منظم، پاک، مقتدر و مایه افتخار و مباهات در کشور و بلکه در جهان اسلام است ، به  سابقه همکاری هایی که با خانواده بزرگ ارتش انجام گرفته است ، به  بیان برخی کارهای خوب دیگری که می شود  آن را دنبال و اجرا کرد ، پرداخت.

 

قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور افزود: همکاری با ارتش را  مقدس می شماریم و خدمت به  کارکنان و خانواده ها ،  سربازان و فرزندانمان در این خانواده بزرگ را وظیفه خود می دانیم.

 

سرهنگ آقابایی مدیر واحد نماز ستاد کل ارتش نیز با اعلام اینکه از سال گذشته با تدبیر رئیس محترم سازمان و موافقت دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی محترم کل قوا برای موضوع نماز ، واحد مستقلی در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و ادارات عقیدتی سیاسی نیروهای تابعه سازمان، ایجاد گردیده است، به  گوشه هایی از برنامه ریزی های انجام گرفته از سال گذشته تا کنون اشاره کرد و افزود ظرفیت خوب ایجاد شده ، در خدمت برنامه های ستاد اقامه نماز خواهد بود.

 

گفتنی است فهرستی از فعالیت ها و اقدامات اولویت داردر سه حوزه قرآن ، نماز و مهدویت در قالب تفاهم نامه همکاری مشترک تعیین گردیده که به زودی اجرایی خواهد شد.

 

 

 

کد خبر 1063971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha