برای انتخاب اصلح باید بر اساس آموزه های دینی عمل کنیم

حجت الاسلام نوروزی گفت: انتخابات باید حداکثری بوده و با بصیرت انجام شود بنابراین باید انتخاب درست داشته و بر اساس آموزه های دینی عمل کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، حجت الاسلام «رضا نوروزی» در نشست بصیرتی که با حضور فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج و مجموعه اوقاف قزوین امروز (سه شنبه ۱۸ خرداد) در حسینیه آستان مقدس امامزاده حسین (ع) قزوین برگزار شد، بیان کرد: هدف از ارسال رسل این بوده که حرکت رو به جلو داشته باشیم و تحولی در وضع موجود ایجاد کنیم.

 

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: ما روز بزرگی را در پیش داریم که در واقع عملیاتی بزرگ است، جایی که یک طرف تمام دشمنان قسم خورده اسلام و ایران قرار دارند و یک طرف جبهه خودی است.

 

وی اضافه کرد: وصیت همه شهدا، سردار سلیمانی و امام (ره)، حضور در پای صندوق های رأی و شرکت در انتخابات است و این جمله را از امام خمینی (ره) شنیده ایم که نگذارید انقلاب به دست نااهلان بیفتد.

 

حجت الاسلام نوروزی اعلام کرد: در فرمایشی از حضرت علی (ع) آمده کسانی سرزنش دامن گیرشان می شود که بی فکر عمل کرده و وقتی کار از کار می گذرد، به فکرشان رجوع می کنند؛ امروز در بحث انتخابات در مورد اینکه خود شما در انتخابات حضور می یابید بحثی نیست، بلکه بحث این است آیا می توانیم با افرادی که روبرو می شویم و انتقاد و شبهه وارد می کنند، پاسخ دهیم و آنها را متقاعد کنیم، وضع موجودی که به آن انتقاد می شود ارتباطی با نظام ندارد.

 

وی تصریح کرد: انتخابات باید حداکثری بوده و با بصیرت انجام شود تا فردا نیاییم انگشت حسرت بگزیم و بگوییم ای کاش اینگونه می شد و اگر غفلت کنیم باز باید انتقادها را بشنویم بنابراین باید انتخاب درست داشته و بر اساس آموزه های دینی عمل کنیم.

 

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین خاطر نشان کرد: ما باید از دوستان، اقوام و اطرافیان خود شروع کرده و آنها را برای حضور حداکثری و انتخاب اصلح دعوت کنیم و امیدواریم وقت و زمانی که صرف می کنیم برای این باشد که به فرامین رهبری و امام لبیک بگوییم.

 

کد خبر 1063996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha