ترغیب مردم به حضور پرشور در انتخابات وظیفه دینی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کاشان گفت: هرشخصی بنا به مسئولیت دینی خود باید دیگران را به حضور پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد ماه ترغیب و تشویق کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، میثم عرب زاده در نشست هم اندیشی «انتخابات و نقش حضور مردم» با حضور کارکنان و استادان این دانشگاه گفت: در شرایط بسیار حساسی قرار داریم و با توجه به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری، هرشخصی بنا به مسئولیت دینی خود باید دیگران را به حضور پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد ماه ترغیب و تشویق کند. 

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کاشان افزود: حضور آگاهانه و انتخاب اصلح نیز مسأله بسیار مهمی است که بر اساس شاخص های مطلوب مدنظر معمار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری باید سرلوحه قشر فرهیخته ودانشگاهی قرار گیرد تا از ارائه الگوهای غیراصولی و نامناسب توسط عده ای معلوم الحال به جامعه جلوگیری شود. 

 

عرب زاده  گفت: امیدواریم با حضور باشور و شعور ملت برومند ایران این انتخابات چون همیشه موجب مباهات خواهد بود و برگ زرین دیگری به کارنامه پرافتخار انقلاب اسلامی اضافه خواهد کرد. 

 

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان هم در این مراسم گفت : این نظام الهی محصول خون شهیدان والامقامی چون سردار قاسم سلیمانی است و به یکایک مردم تعلق دارد. 

 

محمد ناصحی گفت: در نگاه شهید سلیمانی جمهوری اسلامی همچون حرم است که اگر خدای ناکرده کوچکترین آسیبی ببیند موجب وارد شدن خسارات زیادی به اسلام عزیز می شود لذا وظیفه داریم برای قوام این نظام تلاش کنیم. 

کد خبر 1064616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha