با حرکت در مسیر درست و هدف‌گذاری شده می‌توانیم بر مشکلات فائق آییم

ورناصری مسجدسلیمان را منطقه ای مملو از ثروت و به همان اندازه مظلوم و محروم دانست و افزود: با همه مشکلات و موانع درونی و بیرونی، اعتقاد دارم ما می‌توانیم موفق شویم و مشکلات را حل کنیم به شرطی که هدف را گم نکرده و از مسیر منحرف نشویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «علیرضا ورناصری» ظهر امروز (سه شنبه ۲۰ خرداد) در همایش بزرگ میثاق با ولایت مسجدسلیمان ضمن قدردانی از حضور نماینده ویژه مقام معظم رهبری در منطقه مسجدسلیمان اظهار کرد: یک سال پر از مشکل بر کشور گذشت و موانع بسیاری برای حرکت رو به جلو ایجاد شد، در مدت یک سال گذشته تنها ۲ وزارتخانه، به مسجدسلیمان آمدند و وضعیت موجود را مشاهده کردند.

 

نماینده مردم مسجدسلیمان، هفتکل و لالی در مجلس شورای اسلامی مسجد سلیمان را منطقه ای مملو از ثروت و به همان اندازه مظلوم و محروم دانست و افزود: با همه مشکلات و موانع درونی و بیرونی، اعتقاد دارم که ما می‌توانیم موفق شویم و مشکلات را حل کنیم به شرطی که هدف را گم نکرده و از مسیر منحرف نشویم.

 

وی با اشاره به حوزه راه ها در مسجدسلیمان تصریح کرد: حدود ۱۵ سال است به بهانه های مختلف و پیش پا افتاده جاده میانبر اندیکا به لالی که مسافت نزدیک به ۷۰ کیلومتری را به کمتر از ۲۰ کیلومتر می رساند در این سال‌ها متوقف شده است. 

 

وی اضافه کرد: با وجود خدمات بسیار زیادی که نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول عمر خود انجام داد اما نواقصی مانند آب، فاضلاب و آسفالت شدن کوچه ها برای مردم مسجدسلیمان تبدیل به آرزو شده است.

 

ورناصری خاطر نشان کرد: اکنون مشکل آب در حال حل شدن است و این مسیر را تا برطرف شدن سایر مشکلات کار ادامه خواهیم داد.

 

وی به مشکلات و کمبودهای حوزه مخابرات و ارتباطات در مسجدسلیمان اشاره کرد و ادامه داد: در جلسه ای با وزیر ارتباطات متوجه شدم که مسجدسلیمان در حوزه مخابراتی دومین شهر محروم کشور بود اما در مدت یک سال گذشته ۸۰ درصد مشکلات آن برطرف و خط فیبرنوری نیز به سیستم مخابراتی شهر اضافه شد.

 

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی در خصوص حوزه بهداشت و درمان بیان کرد: مردم ما ناچار بودند که فاصله بسیاری را با خودرو برای یک عقرب زدگی طی کنند و بارها یک بیماری ساده برای یک خانواده به عزا تبدیل شده است، اما اکنون بیمارستان لالی و هفتکل نیز در حال احداث است.

 

وی با تاکید بر اینکه حوزه مسجدسلیمان حوزه ابرقدرت انرژی است ابراز کرد: نامه پیگیری ۴۰ ساله اهالی روستاها برای برق دار شدن بدون نتیجه باقی مانده است، البته در مدت یک سال گذشته ۳۰ روستا برق دار شد.

 

ورناصری با بیان اینکه مشکلات کشور با قهرکردن از صندوق های رای حل نمی شود تاکید کرد: اکنون جمهوری اسلامی میدان را برای مردم باز کرده تا با انتخاب صحیح بتوانند مشکل مدیریت اجرایی در کشور را برطرف کنند و راهکار اساسی این موضوع حضور در پای صندوق های رای است.

 

ورناصری یادآور شد: فرودگاه مسجدسلیمان هفته آینده کلنگ زنی خواهد شد.

 

کد خبر 1064652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha