حضور حداکثری و انتخاب اصلح دو عنصر مهم در انتخابات است

آیت‌الله فلاحتی گفت: در انتخابات پیش رو علاوه بر حضور حداکثری، دقت در انتخاب هم بسیار اهمیت دارد.

آیت‌الله«رسول فلاحتی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات یکی از موضوعاتی است که امروز در جامعه ایرانی همه ما به آن نیازمندیم.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه ما مردمی هستیم که پس از پیروزی انقلاب اسلامی بیش از 30 انتخابات در کشور داشته‌ایم افزود: این انتخابات جزء افتخارات ایران اسلامی است که مردم در سرنوشت سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و .. دخالت و شرکت می‌کنند.

 

وی گفت: نخستین چیزی که بر هر ایرانی واجد شرایط در انتخابات لازم است، حضور پای صندوق‌های رأی و رای دادن به شخصی که اصلح و شایسته برای آن مسئولیت است، می‌باشد.

 

آیت‌الله فلاحتی تصریح کرد: باید به فرد خبره در انتخابات رای داد و اگر نتوانستیم تشخیص دهیم چه کسی اصلح است، باید به تحقیق و پژوهش بپردازیم تا آگاهانه فردی که واجد شرایط است انتخاب کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر اینکه در انتخابات پیش رو علاوه بر حضور حداکثری دقت در انتخاب هم بسیار اهمیت دارد خاطرنشان کرد: حضور آگاهانه مردم در انتخابات بسیار مهم است زیرا امروز جامعه اسلامی به بالندگی رسیده و مردم ازلحاظ فکری به بلوغ رسیده‌اند.

کد خبر 1064683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha