مردم با انتخاب کارگزاران درست در تامین سلامت و امنیت عمومی نقش بسیار مهمی دارند

سردار شاهوارپور گفت: مردم با انتخاب کارگزاران درست در تامین سلامت عمومی و امنیت عمومی نقش بسیار مهمی دارند و علاوه بر آن در بخش زیرساخت های معیشتی و فرهنگی نیز هنرمندان به عنوان هویت سازان ملت ها در تراز بین المللی نقش بسیار ویژای دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سردار حسن شاهوارپور» شب گذشته در دیدار صمیمی با شاعران و هنرمندان خوزستان اظهار کرد: امروز ملت ایران در وضعیت بسیار مهم و سرنوشت سازی قرار گرفته است، مردم به عنوان مولفه اصلی هر کشور نقش بسیار مهمی در تعیین کارگزاران آن کشور را برعهده دارند.

 

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه امروز جمعیت ها هستند که به کشورهای معنا می دهند افزود: ملتی که در یک سرزمین واحد قرار دارد بسیاری از امورات خود را در یک ساختار تعریف می کند که این موضوع در عرف سیاسی تحت عنوان قرارداد اجتماعی تعریف می شود.

 

وی با بیان اینکه سلامت و امنیت به عنوان دو رکن اصلی حیات را چه نهادی باید تامین کند ادامه داد: مردم با انتخاب کارگزاران درست در تامین سلامت عمومی و امنیت عمومی نقش بسیار مهمی دارند و علاوه بر آن در بخش زیرساخت های معیشتی و فرهنگی نیز هنرمندان به عنوان هویت سازان ملت ها در تراز بین المللی نقش بسیار ویژای دارند.

 

سردار شاهوارپور با اشاره به اینکه برای هر جامعه ای دو نوع ساختار جمهوری و دیکتاری وجود دارد تصریح کرد: در ساختار جمهوری مردم نقش اصلی و تاثیرگذار را دارند به نحوی که دورترین شخص که در مناطق صعب العبور کشور ساکن است یک رای و عالی ترین مقام سیاسی کشور نیز یک رای دارد، اما در ساختار دیکتاتوری این نظام مبتنی بر وابستگی به قدرت های مختلف است و با استفاده از همین ابزار بر مردم حکومت می کند.

 

وی برابری در میزان حق رای را یکی از مهمترین سرمایه های جمهوری اسلامی دانست اضافه کرد: هر ایرانی باید از این حق رای به نحو مطلوبی استفاده کند که امام راحل و مقام معظم رهبری شرکت در انتخابات را یک وظیفه شرعی تکلیف کرده اند، در مقابل این مهم باید اذعان کرد که بی تفاوتی و عدم نقش آفرینی سبد موفقیت معاندان اسلام را پر می کنند.


فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان با بیان نیروهای مسلحی، جبهه مقاومت و ... که در شبانه روز در حال پاسداری از کشور هستند چشم امیدی به انتخابات دارند یاد آور شد: مشارکت حماسی امروز فراتر از یک رای و یک انتخاب است، با توجه به آیه شریفه «ان الله لایغییر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم» اگر می خواهیم تغییر را در وضع موجود ایجاد کنیم و گشایش های اقتصادی که به گفته کارشناسان 80 درصد آنها در داخل حل می شود باید در صحنه حضور داشته باشیم.

 

کد خبر 1064760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha