نباید فضای انتخابات تبدیل به صحنه اختلاف و تفرقه شود

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه ستادهای تبلیغاتی باید اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند، گفت: هر شایعه و مطلبی را بدون تحقیق پخش نکنیم و نباید فضای انتخابات تبدیل به صحنه اختلاف و تفرقه شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، «حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری» امروز (21 خرداد) در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز خراسان شمالی که در محل مصلی بزرگ امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س)، گفت: آن حضرت بانویی با عظمت و عارف به حق امام بود.

 

 

 

امام جمعه بجنورد به بیان برخی از ویژگی های شخصیتی این بانوی بزرگ اسلام پرداخت و افزود: امیدواریم دختران سرزمین ما در عبادت، مناجات، پوشش اسلامی و ولایتمداری، حضرت معصومه(س) را الگوی زندگی خود قرار دهند تا زندگی خوبی داشته باشند.

 

 

وی با اشاره به انتخابات پیش رو، اظهارکرد: انتخابات معیار وحدت ملت بوده و ملاک آن رأی مردم و قانون است.

 

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه ستادهای تبلیغاتی باید اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند، گفت: در برخی از ستادهای تبلیغاتی برخی نسبت به کاندیداهای مقابل حرف هایی نسبت می دهند که باعث ایجاد سوء ظن و دشمنی می شود که دور از اخلاق است.

 

 

 

حجت الاسلام والمسلمین نوری افزود: هر شایعه و مطلبی را بدون تحقیق پخش نکنیم و نباید فضای انتخابات تبدیل به صحنه اختلاف و تفرقه شود.

 

 

 

وی خاطرنشان کرد: اگر طرفداران کاندیداها نسبت به طرف مقابل حرفی دارند باید برنامه ها و کارنامه کاری آن ها را نقد کنند، اما به توهین و تهمت نپردازند.

 

 

 

امام جمعه بجنورد با تأکید بر اینکه صحنه انتخابات باید طوری باشد که دنیا الگو بگیرد، بیان کرد: فضای انتخابات باید اخلاقی و آرام باشد تا مردم بتوانند درست تصمیم گرفته و انتخابی اصلح داشته باشند.

 

 

 

وی همچنین مردم را به صرفه جویی آب در روزهای گرم تابستان توصیه کرد و افزود: در برخی از روستاها مشکل کمبود آب داریم و نارضایتی هایی ایجاد شده که باید مسئولان به مسئله بپردازند.

 

 

 

کد خبر 1064811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha