نامزدها از توهین و تخریب دیگران دوری کنند

حجت الاسلام حافظ نیا گفت: نامزدهای انتخابات ریاست‌ جمهوری و شوراهای شهر و روستا باید توهین و تخریب دیگران دوری کنند.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت الاسلام«کاظم حافظ نیا» در خطبه های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهرستان با تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر،اظهارکرد: بانوان و دختران ایرانی حضرت زهرا(س) و معصومه(س) را الگوی خود قرار دهند تا در زندگی دنیوی و اخروی به سعادت برسند.

 

امام جمعه بندر آستارا به انتخابات ۲۸ خرداد اشاره کرد و افزود: تلاش دشمنان این است که مردم در این انتخابات حضور کمرنگ داشته باشند اما آنان بدانند مردم از نظام ناامید نشده‌اند و جمعه ۲۸ خرداد با حضور پرشور در انتخابات مشت محکمی را بردهان آمریکایی‌ ها، یاوه ‌گویان و مزدوران داخلی آنان می زنند.

 

وی بر اخلاق مداری و رعایت تقوا توسط نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تاکید کرد و گفت: توهین به شخصیت افراد خلاف تقوا بوده و نامزدهای انتخابات ریاست‌ جمهوری و شوراهای شهر و روستا باید توهین و تخریب دیگران دوری کنند.

 

حجت الاسلام حافظ نیا ادامه داد: شئونات اسلامی در خیلی از ستادهای نامزدهای شوراهای اسلامی شهرهای آستارا و لوندویل رعایت نمی ‌شود.

 

خطیب نماز جمعه بندر آستارا اضافه کرد: مناظره‌های انتخابات ریاست‌جمهوری با تراز مطلوب مناظرات دینی قابل ‌قیاس نیست و یک‌ عده از نامزدها برای پیروزی در انتخابات ریاست ‌جمهوری احکام اسلامی و دستاوردهای نظام را زیرسوال می‌برنند.

 

حجت الاسلام حافظ نیا با بیان اینکه بعضی از نامزدهای انتخابات ریاست‌ جمهوری در مناظره‌ ها به چیزهایی می ‌پردازند که در زندگی مردم هیچ اولویتی ندارد، گفت: مشکل امروز کشور اشتغال، مسکن و عدم ‌ازدواج جوانان است درحالی‌ که یک‌ عده از نامزدها با حرف ‌های دیگر سعی در فریب دادن جوانان دارند.

کد خبر 1064829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha