ثبت نام ۵۶۱ فعال قرآنی از استان زنجان در چهل و دومین مسابقات قرآن اوقاف

۵۶۱ فعال قرآنی در چهل ودومین دوره مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه شرکت کردند که نسبت به دوره گذشته افزایش ۶ برابری دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ قرآن کریم، تفسیر عمومی قرآن، اذان، دعاخوانی، همسرایی و همخوانی قرآن کریم برای گروه سنی بالای ۱۸ سال برگزار می‌شود و از سطح بالایی برخوردار است.

 

561 فعال قرآنی در چهل ودومین دوره مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه شرکت کردند که نسبت به دوره گذشته افزایش 6 برابری دارد.

 

تعداد ثبت‌نام‌کنندگان از شهرستان‌های ابهر و ایجرود به ترتیب ۵۱ و ۱۴ نفر، از زنجان ۱۹۱ نفر، خدابنده ۱۹۲ نفر، خرمدره ۲۶، سلطانیه ۲۸، طارم ۵۷ و ماهنشان ۲ نفر است.

 

بیشترین شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات از شهرستان خدابنده هستند؛ رشته تفسیر عمومی قرآن کریم نیز بیشتر از سایر رشته‌ها مورد استقبال علاقه‌مندان قرار گرفته است.

 

مرحله شهرستانی و استانی این مسابقات تابستان سال جاری برگزار می‌شود و بعد از مرحله استانی، دو مرحله نیمه‌نهایی و نهایی در پاییز و زمستان برگزار خواهد شد و روش حضوری یا غیرحضوری بستگی به وضعیت شیوع کرونا و نظر ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا دارد.

کد خبر 1064959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha