طومار علمای اهل سنت گلستان به مقام معظم رهبری/ اجازه زیر سوال رفتن استقلال کشور را نمی دهیم

ملک شاهکوهی گفت: علمای اهل تسنن در طوماری با مقام معظم رهبری متعهد شدند که همه مردم اهل تسنن در انتخابات با حضور حداکثری شرکت می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، سردار «علی ملک شاهکوهی» ظهر امروز (شنبه 22 خرداد) در جمع اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: دشمنان چشم به این انتخابات دوختند و منتظر آن هستند که مردم از حضور حداکثری در انتخابات غفلت کنند و دشمنان ما به سرنگونی این انقلاب و نظام امیدوار شوند.

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه اجازه نمی دهیم که هیچ کشوری استقلال این کشور را زیر سوال ببرد و در امورات ما دخالت کند، ادامه داد: استقلال یکی از نعمت های انقلاب اسلامی به شمار می رود و در جهان هیچ کشوری مثل جمهوری اسلامی ایران استقلال ندارد.

 

ملک شاهکوهی یادآور شد: اقداماتی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات توسط اقشار بسیجی انجام شده است، علمای اهل تسنن در طوماری با مقام معظم رهبری متعهد شدند که همه مردم اهل تسنن در انتخابات با حضور حداکثری شرکت می کنند و این پیام نیز به مقام معظم رهبری ابلاغ شد.

 

وی گفت: در قالب قرارگاه طرح ثامن و بصیرت افزایی اقدامات خوبی برای افزایش میزان مشارکت مردم در انتخابات انجام شده است.

 

این مقام مسئول به اقدامات سپاه نینوا در اپیدمی کرونا اشاره کرد و گفت: پس از اجرای طرح شهید سلیمانی و غربالگری 19 هزار و 451 نفر خانواده آسیب دیده از کرونا شناسایی شد که در این راستا با ارائه بسته های معیشتی به ارزش سه میلیارد و 800 میلیون تومان از این خانواده ها حمایت کردیم.

 

ملک شاهکوهی بیان کرد: در طرح شهید سلیمانی و به منظور غربالگری نزدیک به  دو هزار و 838 بسیجیان به کارگیری شد و در این بسیجیان 40 هزار و 156 سالمند گلستانی را غربالگری کردند.

 

وی افزود: در قالب کمک مومنانه از ابتدای کرونا تاکنون بیش از 380 هزار بسته معیشتی ارائه شده است.

 

ملک شکوهی بیان کرد: سپاه استان در قرارگاه پیشرفت و آبادانی با ارائه تسهیلات 110 میلیارد تومانی هفت هزار و 300 نفر اشتغالزایی داشته است.

 

وی گفت: پیگیری و ارتباط مستمر با مجموعه قرارگاه خانم الانبیاء برای ورود به پروژه های کلان عمرانی در جهت تسریع در روند پیشرفت استان با عقد قرارداد 23 تفاهم نامه با استانداری گلستان با اعتبار بالغ بر 12 میلیارد تومان در دستور کار است.

 

کد خبر 1065060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha