آماده باش ۶ هزار خادم افتخاری آستان قدس رضوی در دهه کرامت

قزلباس با اعلام برنامه ریزی صورت گرفته به منظور برپایی ۱۶۰ فعالیت فرهنگی در سطح استان البرز با محوریت نمایندگی آستان قدس رضوی در استان البرز گفت: ۶ هزار خادم افتخاری آستان قدس رضوی با هدف خدمت رسانی به مردم در دهه کرامت هستند.

« حمزه قزلباش» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص روند فعالیت دهه کرامت در استان البرز گفت: بیش از ۶ هزار خادم آستان قدس رضوی در استان البرز فعال هستند که در ابعاد و حیطه های مختلف با هدف خدمت رسانی به آستان مقدس حضرت امام رضا(ع) به مردم خدمت می کنند.

 

مسئول شبکه جوانان رضوی استان البرز افزود: بنابر برنامه ریزی صورت گرفته ۱۶۰ فعالیت فرهنگی در سطح استان البرز با محوریت نمایندگی آستان قدس رضوی در استان البرز در نظر گرفته شده است که از روز میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها تا میلاد حضرت علی بن موسی الرضا(ع) اجرا می شود.

 

وی با اشاره به اهمیت تبیین آموزه های دینی و سیرت اهل بیت(ع) بیان کرد: از روز جمعه ۲۸ خرداد ماه سال جاری کاروان خادمان حرم امام رضا(ع) وارد استان البرز می شوند و با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در البرز ویژه برنامه های دهه کرامت اجرا می شود.

 

وی اظهار کرد: سرکشی با خانواده معظم شهداء و ایثارگران، دیدار با ائمه جمعه و گلزار شهداء کرج، برپایی آئین زیر سایه خورشید و سرکشی از زندان ها با هدف توجه دادن به معارف الهی و ایجاد حس امید و انگیزه الهی همچنین عیادت از بیماران از محوری ترین برنامه های آستان قدس رضوی است.

 

مسئول شبکه جوانان رضوی استان البرز خاطرنشان کرد: حضور در رزمایش مواسات و همدلی برپایی ایستگاه های صلواتی، توزیع بسته های معیشتی و برنامه جشن های خانگی، آذین بندی خانه ها با هدف توجه دادن به عموم مردم از دیگر برنامه های شبکه جوانان رضوی استان البرز است.

 

کد خبر 1065126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha