روشنگری و تلاش برای حضور گسترده حداکثری مردم در انتخابات یک تکلیف شرعی است

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در منابع طبیعی ایلام گفت: بصیرت افزایی، روشنگری و تلاش برای حضور گسترده و حداکثری مردم در انتخابات وظیفه دینی و همگانی است که باید در شرایط کنونی همه به آن عمل کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «حجت الاسلام محمد هواسی» در جمع کارکنان منابع طبیعی شهرستان دهلران، اظهار کرد: هیچ کسی نمی‌تواند در قبال نظام جمهوری اسلامی بی تفاوت باشد و باید هر کسی در حد توان خود مدافع انقلاب بوده و مسئولیت پذیر باشد و با حضور حداکثری در پای صندوق های رای دشمنان را مایوس کنیم.

 

وی گفت: با توجه به اهمیت انتخابات، استبکار جهانی و دشمنان نظام به شیوه‌های مختلف به دنبال آن هستند که حضور مردم را تضعیف کنند ولی خوشبختانه مردم به خوبی متوجه شدنده اند که صحنه انتخابات امروز صحنه کفر در مقابل اسلام است.

 

حجت الاسلام هواسی ادامه داد: دشمن تلاش دارد تا مردم پای صندوق های رای نیایند یا اینکه حضور کمرنگی در انتخابات داشته باشند ولی با مسیر که شهید قاسم سلیمانی همواره کرده باید ادامه پیدا کند و با شرکت در انتخابات همه در سرنوشت خود دخیل شوند.

 

وی با بیان اینکه انتخابات مقوله‌ای نیست که بتوان نسبت به آن بی‌تفاوت بود، گفت: انتخابات به عنوان یکی از ارکان تصمیم‌گیری کشور با حضور مردم محقق می‌شود و از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و ممکن است مردم از عملکرد دولت و برخی دستگاه‌های اجرایی به خصوص مباحث معیشتی ناراضی باشند ولی قطعا با شرکت در انتخابات و  انتخاب درست بخش از مشکلات مرتفع خواهد شد.

 

حجت الاسلام هواسی با اشاره به اینکه دغدغه رهبری در حوزه های مختلف می تواند گره گشای مشکلات کنونی کشور باشد، خاطرنشان کرد: دشمن از فرمایشات  دقیق و کارشناسی رهبری هراس داند و در تلاش هستند که مشارکت در انتخابات کم رنگ کنند تا به اهداف و منافع خود برسد که این توطئه دشمنان با مشارکت مردم با بصیرت در انتخابات  شکست خواهد خورد.

کد خبر 1065545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha