نقاط پرتصادف شیروان ایمن سازی می شود

مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شیروان گفت: نقاط پرتصادف در محورهای این شهرستان ایمن سازی می شود.

«حمید جوان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: 17 نقطه پرتصادف در محورهای شهرستان شیروان آشکار سازی و ایمن سازی اولیه شد.

 

مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شیروان بیان کرد: اکثر این نقاط در بزرگراه آسیایی، روستای اوغاز و گلیان از توابع بخش مرکزی و شهر لوجلی رفع شده که شامل نصب علائم ایمنی با ۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی صورت گرفته است.

 

جوان با بیان اینکه اینک ایمن سازی سه نقطه دیگر این شهرستان در حال انجام است، عنوان کرد: این نقاط شامل بخشی  از راه دسترسی در محور شیروان-فاروج، محور لوجلی که نقشه برداری آن انجام شده و درخواست تامین اعتبار شده و بخشی از محور شیروان-بجنورد است که طی چند ماه آینده به اتمام خواهد رسید.

 

وی خاطرنشان کرد: برای ایمن سازی سه نقطه مزبور ۵ میلیارد ریال اعتبار لازم است که درخواست تامین اعتبار صورت گرفته است.

 

وی تصریح کرد: ارتقای حفاظ ایمنی میانه راه ها، نواحی پل و تقاطع های حادثه خیز، اجرای روشنایی و همچنین نصب تابلوهای اطلاعاتی جاده ها در کنار ارتقای علایم ایمنی الزامی در همه مسیرهای ارتباطی باید در دستور کار قرار گیرد.

 

مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شیروان اضافه کرد: شهرستان شیروان علاوه بر داشتن مسیر ارتباطی اصلی و پر تردد بجنورد- شیروان و شیروان- فاروج، ۶۵۰ کیلومتر راه روستایی هم دارد که ۷۰ درصد آن در مناطق کوهستانی واقع است.

 

 

کد خبر 1065617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha