تجلیل از  نفرات برتر کانون های فرهنگی و هنری  شهرستان تویسرکان در مسابقات قرآن و عترت «رمضان»

خدابخشیان گفت: در مراسم تجلیل از ۱۷۰ فعال قرآنی، ۲۹ نفر به عنوان نفرات برتر در رشته های مختلف، پنج مدیر کانون برتر شهرستان تویسرکان در سال ۹۹ و اعضای فعال کانون فرهنگی و هنری بعثت مسجد النبی(ص) مورد تجلیل قرار گرفتند.

«فاطمه خدابخشیان» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: همزمان با دهه کرامت در آئین اختتامیه مسابقات قرآن و عترت ماه مبارک رمضان، نفرات برتر این دوره از مسابقات که برخی از اعضای  فعال کانون فرهنگی و هنری بعثت هستند، تجلیل شدند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری بعثت شهرستان تویسرکان افزود: .این مسابقات در رشته های حفظ موضوعی، نقاشی آیات، ترتیل، قرائت، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و پژوهش برگزار شد.

 

وی ادامه داد: در نهایت از تعداد 170 فعال قرآنی، 29 نفر به عنوان نفرات برتر در رشته های مختلف، پنج مدیر کانون برتر شهرستان تویسرکان در سال 99 و اعضای فعال کانون بعثت مسجد النبی(ص) مورد تجلیل قرار گرفتند.

 

وی اظهار داشت: برای برگزاری این دوره از مسابقات، اداره اوقاف، اداره تبلیغات اسلامی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سپاه ناحیه تویسرکان، کانون فرهنگی و هنری بعثت مسجد النبی(ص)،  و خانه قرآن روستای "اشترمل" با یکدیگر همکاری و هم افزایی کردند.

 

خدابخشیان ، برگزاری چنین مسابقاتی را باعث ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی و سبک زندگی قرآنی عنوان کرد و اظهار داشت: نشر معارف قرانی در بین احاد مردم می تواند حرکتی بی نظیر در راستای احیای فرهنگ اسلامی در جامعه باشد.

کد خبر 1065713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha