اجرای مسابقه«مهمان امام مهربانی ها» به همت خادمیاران رضوی بهشهر

طاطیان از برگزاری مسابقه «مهمان امام مهربانی ها» ویژه میلاد امام رضا(ع) با مهلت ارسال آثار تا ۳۰خرداد ماه خبر داد و گفت: علاقه مندان می توانند زیباترین خاطره خود از سفر به مشهد مقدس را به شماره ۰۹۰۳۶۳۰۲۵۴۳واتساپ نمایند.

«علی طاطیان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، ضمن تشریح برنامه های دهه کرامت ایام منتسب به ولادت امام رضا(ع)، حضرت معصومه(س) و حضرت احمد بن موسی(ع) اظهار کرد: امسال برنامه های گرامیداشت دهه کرامت با توجه به شیوع کرونا با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و بعضا در فضای مجازی یا روباز مساجد برگزار خواهد شد.

 

مدیر دفتر کانون های خدمت رضوی شهرستان بهشهر استان مازندران بیان کرد: به جهت شیوع کرونا برنامه های دهه کرامت توسط خادمیاران رضوی این شهرستان بیشتر با استفاده ز زبان هنر و در قالب مسابقات فرهنگی در حال اجراست.

 

وی به میزبانی خادمیاران رضوی بهشهر از کاروان زیر سایه خورشید در دهه کرامت اشاره کرد و افزود: به صورت مثال مسابقه «فرشته های زمینی» ویژه میلاد کریمه اهل بیت(ع) و دهه کرامت با مهلت ارسال آثار تا 30خرداد ماه جاری در حال برگزاری است.

 

طاطیان با بیان اینکه خانواده ها می توانند توانایی ها، مهارت ها و ویژگی های خاص دختران خود را در قالب یک ویدئو کوتاه به شماره 09117421061واتساپ نمایند، یادآورشد: به منتخبین این مسابقه یک تابلو فرش (قطعه از فرش متبرک حرم مطهر رضوی) اهدا خواهد شد.

 

وی از از برگزاری مسابقه «مهمان امام مهربانی ها» ویژه میلاد امام رضا(ع) نیز با مهلت ارسال آثار تا ۳۰خرداد ماه خبر داد و گفت: علاقه مندان می توانند زیباترین خاطره خود از سفر به مشهد مقدس را به شماره ۰۹۰۳۶۳۰۲۵۴۳واتساپ نمایند.  

 

طاطیان یادآورشد:به منتخبین این مسابقه نگین انگشتری متبرک از سنگ حرم اهل بیت (امام رضا (ع)،امام حسین(ع)،حضرت ابالفضل(ع)و ...) اهدا می شود.

کد خبر 1066004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha