نشست بصیرتی «انتخاب اصلح» در کانون «دوستان آسمانی» برگزار شد

گواهیان گفت: نشست بصیرتی و سیاسی با موضوع «انتخاب اصلح» با حضور بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» برگزار شد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: انتخابات صحنه ای برای رقم خوردن سرنوشت آینده یک مردم یک مملکت بوده که مشارکت مردم نقش اصلی و کلیدی در این سرنوشت دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: انتخاب درست می تواند در تعیین این سرنوشت موثر و نقش بسزایی در تصمیم گیری های کلان کشور و مردم داشته باشد.

 

وی با اشاره به اینکه تبیین شاخصه های فرد اصلح از جمله ضروریاتی است که در انتخاب درست نقش اصلی را ایفا می کند، عنوان کرد: هر چه مردم از انتخاب خود آگاه تر باشند در درست انتخاب کردن و تعیین سرنوشت خود تاثیر بیشتری دارد.

 

گواهیان آگاه سازی جامعه را از ضروریات مساجد عنوان کرد و اظهار داشت: این مهم در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» مورد تاکید قرار گرفته است.

 

وی با اشاره به برگزاری نشست بصیرتی با موضوع «انتخاب اصلح» در این کانون فرهنگی و هنری، خاطرنشان کرد: این برنامه با حضور و سخنرانی «محمد رضا رضایی کوچی» نماینده مردم شهرستان جهرم در مجلس شورای اسلامی انجام شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» تصریح کرد: در این برنامه ویژگی فرد اصلح و شاخصه های آن تبیین و اهمیت یک رئیس جمهور بصیر و با تدبیر برای آینده کشور مورد تاکید قرار گرفته شد.

کد خبر 1066031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha