صداقت در عمل موجب ترغیب مردم برای حضور در انتخابات می شود

غریب راه ترغیب مردم برای حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات را در عمل مخلصانه دانست و گفت : با بیان شعارهای زودگذر و مردم فریب نمی توان مردم را پای صندوق های رای کشاند جامعه امروز به عمل صادقانه نیاز دارد.

«جعفر غریب » در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در انزلی اظهار داشت: انتخابات از امور مهم و تأثیرگذار جامعه و مردم نقش‌آفرینان اصلی این فعالیت اجتماعی هستند و رای و نظر آنان ترسیم کننده ر‌وند مدیریت کشور در آینده است.

 

این فعال فرهنگی، اجتماعی و رسانه ای با بیان اینکه آنچه در این حرکت اجتماعی نقش اصلی و مهم را ایفا می کند، هدفمندی و آگاهی مردم در انتخاب افراد است افزود: مردم می‌خواهند با اعتماد به کاندیداها سرنوشت و آینده خود و کشور را به دست کسانی بسپارند که موجبات ارتقا و توسعه کشور را در همه ابعاد فرهنگی، اقتصادی و سیاسی فراهم کند.

 

نماینده روزنامه جمهوری اسلامی تصریح کرد: در این مسیر اندیشه و سابقه عملکرد کاندیداها بهترین ابزاری است که می‌تواند در انتخاب فرد اصلح به مردم کمک کند اما متاسفانه در کشور ما به دلیل عدم سازوکار حزبی، انتخاب دشوار و اعتماد به فرد داوطلب سخت می شود.

 

غریب تبلیغات خصمانه دشمنان خارجی و یاس و اضطراب داخلی که برگرفته از عملکرد ضعیف و منفعت طلبانه کارگزاران در مسند کار است را عامل دیگری برای تردید مردم جهت شرکت در انتخابات عنوان کرد و افزود: هرچند داوطلبین وارد شده در عرصه انتخابات با وعده بهبود اوضاع و انجام کارهای بر زمین مانده درصدد جلب آرای مردم هستند ولی تجربه های ناکارآمدی و تعلل در انجام امور مردم را از حضور در صحنه انتخابات دور می‌کند.

 

وی تاکید کرد: در مواقع این چنینی مردم باید هوشیارانه و با نگاه امیدوار به آینده در بهبود فضای ناکارآمدی انجام کارها و کاهش فشارهای اقتصادی جامعه، افرادی که دارای سلامت نفس و قدرت انجام صادقانه کار برای بهبود رفاه اجتماعی و پیشرفت و توسعه هستند را با رای خود بر مسند مدیریت اجتماعی بنشانند.

 

غریب با بیان اینکه با قهر کردن و بی تفاوتی مشکلی حل نمی شود، اظهار کرد: با انجام این اعمال اوضاع به همین روال ادامه خواهد داشت؛ لذا راه ترغیب مردم برای حضور در انتخابات و مشارکت فقط در عمل مخلصانه است نه بیان شعارهای زودگذر و مردم فریب، جامعه امروز با توجه به دشمنی های خارجی و فشارهای اقتصادی که در آن وجود دارد نیازمند عمل صادقانه است.

 

وی تاکید کرد: این مردم هستند که با غیرت، شعور دینی و انقلابی خود می‌توانند با انتخاب صحیح حافظ مرزهای اعتقادی و سرزمینی خود باشند.

کد خبر 1066339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha