مردم با هوشیاری از دیپلماسی و اقتدار کشور دفاع می کنند

سیف زاد با بیان اینکه مردم با هوشیاری از دیپلماسی و اقتدار کشورمان دفاع می کنند این امر را افتخاری برای ایران اسلامی دانست که مردمانش همواره در انتخابات حضوری پرشور و فعال دارند .

«یونس سیف زاد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان درا نزلی اظهار داشت: برای ایستادن در برابر ابرقدرت‌های دنیا و اعلام پویایی و زنده بودن جامعه ایرانی می بایست در انتخابات مشارکت قوی داشته باشیم، بدانیم که آحاد ملت در برابر نظام مسئولیم و عدم مشارکت ما در انتخابات به نظام جمهوری اسلامی ایران ضربه می زند.

 

یکی از اعضای حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اهمیت مشاکت عمومی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: ضرورت شرکت در انتخابات امسال بیش از سال‌های گذشته احساس می شود ما باید بیش از هر دوره دیگری در این همه پرسی شرکت کنیم. مردم دنیا به انتخابات ایران چشم دوخته‌اند و شرکت حداکثری در این رویداد افتخاری ملی بشمار می‌رود.

 

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال کمرنگ جلوه دادن حضور مردم با استفاده از شیوه های روانی است تصریح کرد: آنها می خواهند با بهره گیری از شیوه های مختلف تبلیغاتی مشارکت در انتخابات را کاهش دهند اما مردم آگاه و انقلابی دست رد به سینه دشمنان می زنند و با آمدن پای صندوق های رای حمایت خود را از نظام جمهوری اسلامی ایران نشان خواهند داد. 

 

سیف زاد افزود: انتخابات 1400 مسئولیت مهمی را پیش روی ما قرار داده که از لحاظ بین‌المللی برای ما بسیار حائز اهمیت است، هرچه مشارکت بیشتر باشد اقتدار ملی بیشتر خواهد شد و دشمنان این مرز و بوم را ناامید خواهد کرد.

 

وی مهمترین مسئله و رویداد کشور را در حال حاضر انتخاب فردی اصلح برای ریاست جمهوری عنوان کرد و افزود: فردی که برای این مسئولیت برگزیده می شود باید به وظیفه خطیر خویش آگاه باشد و بداند چه رسالت مهمی بر عهده می گیرد. رئیس جمهور باید از جایگاهی که می خواهد مسئولیت آن را می پذیرد مطلع باشد و با آگاهی کامل پا به عرصه انتخابات بگذارد و این بار سنگین را بر دوش بگیرد.

 

سیف زاد با اشاره به اینکه باید با هوشیاری از این گردنه حساس و خطیر عبور کنیم، ایمان، عدالتخواهی، عملکرد انقلابی و جهادی، ایثار و از خودگذشتگی، اعتقاد به توانمندی های داخلی وجوانان را از خصوصیات یک رئیس جمهور اصلح عنوان کرد.

 

این فعال سیاسی جوانان را پیش قراولان جامعه اسلامی در مبارزه با دشمنان ایران اسلامی اعلام کرد و گفت: باید کار را به دست نسل جوان سپرد تا کشور از یاس و نا امیدی نجات یابد.

 

وی سپس خواستار مشارکت گسترده در انتخابات شد و خاطرنشان کرد: مشارکت ضعیف به منزله ضربه به نظام است لذا مردم باید با بصیرت بالایی که دارند تو دهنی محکمی به آمریکا و اسرائیل بزنند. پیر و جوان می بایست برای حفظ کشور پای صندوق رای بیاید و به کاندیدای مورد نظر خود رای بدهند.

کد خبر 1066345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha