پیش بینی ۳۴۸ صندوق الکترونیک در بیرجند

ملکی گفت: ۱۱۵ شعبه اخذ رأی و ۳۴۸ صندوق الکترونیکی برای برگزاری انتخابات در بیرجند پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «عباسعلی ملکی» امروز (۲۶ خرداد) در هفتمین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی استان اظهار کرد: در سطح استان هزار و ۲۴ شعبه اخذ رأی پیش بینی شده است که از این تعداد ۲۳۰ شعبه در بیرجند قرار دارد.

 

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان جنوبی با اطمینان خاطر از اینکه چالش خاصی در استان برای برگزار انتخابات وجود ندارد، گفت: در سه شعبه بیرجند به دلیل برگزاری انتخابات الکترونیک احتمال بروز مشکل ارتباطی وجود داشت که مقرر شده اداره کل ارتباطات استان نسبت به برطرف کردن این مشکل اقدام کند.

 

وی در ادامه بیان کرد: ۱۱۵ شعبه اخذ رأی و ۳۴۸ صندوق الکترونیکی برای انتخابات در بیرجند پیش بینی شده است.

 

ملکی یادآور شد: برای ۹۰ صندوق نیز دستگاه احراز هویت پشتیبان در نظر گرفته شده است.

 

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ۲۳ سرگروه آموزش دیده برای رفع مشکل صندوق های الکترونیک در بیرجند پیش بینی شده است، افزود: آموزش عوامل اجرایی و انتظامی انتخابات در سراسر استان انجام شده است.

 

«سعید برقی» معاون سیاسی فرماندار بیرجند نیز در این جلسه از اختصاص شعبه اخذ رأی سیار ویژه بیماران کرونایی در بیرجند خبر داد و گفت: اطلاع رسانی به صورت پیامکی انجام خواهد شد تا بیماران کرونایی برای رأی دادن از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۳ بعدازظهر روز جمعه ۲۸ خرداد در محل پارک خانواده حضور یابند.

 

برقی در ادامه بیان کرد: جا به جایی برخی شعب اخذ رأی که فضای مناسبی نداشتند در دستور کار قرار دادیم و برخی شعب نیز برای رعایت پروتکل های بهداشتی به فضای باز منتقل شد.

 

به گفته وی در مکان های مسقف هم ظرفیت ۳۰ درصد اخذ رأی را مدنظر قرار داده ایم و مسئولین شعبه نیز به عنوان ناظران بهداشتی تعیین شدند‌.

 

 

 

 

 

کد خبر 1066473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha