حتی یک رای در انتخابات ۲۸ خرداد اهمیت دارد

فرهنگی گفت: حتی یک رای هم مهم است و نباید از تشویق برای رای دادن مضایقه شود و باید تلاش کنیم حضور گسترده و اکثریت مردم در پای صندوق های رای محقق شوند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «محمدحسین فرهنگی» امروز در جمع اقشار مختلف مردم تبریز اظهار داشت: دشمن چشم دوخته تا بهانه ای را برای تاختن به انقلاب اسلامی ایران پیدا کند، از این رو به دنبال حضور حداقلی مردم در انتخابات ۲۸ خرداد است.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن در عرصه انتخابات تلاش می کند مشارکت مردم در انتخابات را کاهش داده به خصوص در شهر تاریخی و تاثیرگذاری مثل تبریز که همواره جهت می دهد به سایر نقاط کشور، رفتار، خیزش، قیام و حرکت مردم تبریز زبانزد بوده و جهت می دهد به حرکت های سایر نقاط ایران. 

وی خاطرنشان کرد: حتی یک رای هم مهم است و نباید از تشویق برای رای دادن مضایقه شود و باید تلاش کنیم حضور گسترده و اکثریت مردم در پای صندوق های رای محقق شوند بر این اساس مردم می توانند با قرارهای دسته جمعی مجازی و تلفنی در پای صندوق های رای حاضر شوند. 

فرهنگی از اقشار مختلف مردم تبریز خواست تا در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر به صورت گسترده شرکت کنند و همگان را نیز برای این فریضه واجب تشویق کنند تا بار دیگر اهداف شوم دشمنان ناکام و تیر بدخواهان به سنگ بخورد. 

نماینده مردم، تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همه مردم از اکنون تا آخرین لحظه اخذ رای برای برگزاری انتخابات پرشور با مشارکت بالا تلاش کنند و تمام نزدیکان و آشنایان خود را نسبت به حساسیت انتخابات آگاه کنند.

کد خبر 1066731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha