گله‌مندی امام جمعه تبریز از بروز تاخیر در روند برگزاری انتخابات شوراها

آل هاشم، با گلایه از بروز مشکل و تاخیر در برگزاری الکترونیکی انتخابات شوراها در تبریز، گفت: این موضوع موجب ناراحتی شهروندان و برگشتن آنان از شعبه های اخذ رای شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» امروز با حضور در مسجد رادمردان منطقه طالقانی تبریز در انتخابات شرکت کرد و سپس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مشارکت مردم در انتخابات قبل از اینکه نفعی به دیگران داشته باشد برای خود آنان نفع دارد و در تعیین سرنوشت آنان و کشور تاثیر گذار است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه انتخابات امسال با انتخابات گذشته تفاوت زیادی دارد، اظهار کرد: تهدیدات دشمنان نسبت به نظام زیاد شده و ماه هاست که مانور می دهند که مردم در انتخابات شرکت نخواهند کرد و این موضوع موجب کاهش مشارکت مردم در انتخابات خواهد شد.

امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه هر زمان تهدیدات دشمنان علیه ایران اسلامی و ملت زیاد شده به همان اندازه انسجام ملت افزایش یافته است، گفت: در این راستا مردم از صبح زود با آغاز زمان برگزاری انتخابات در پای صندوق های رای حضور گسترده یافته اند.

آل هاشم، با گلایه از بروز مشکل و تاخیر در برگزاری الکترونیکی انتخابات شوراها در تبریز، ادامه داد: این موضوع موجب ناراحتی شهروندان و برگشتن آنان از شعبه های اخذ رای شد و با توجه به مصاحبه مدیرکل انتخابات استانداری آذربایجان شرقی مبنی بر فراهم بودن امکان برای اخذ رای به صورت غیرالکترونیکی و دستی، باید این کار از صبح امروز انجام می شد یا مشکل دستگاه ها قبل از شروع رای گیری برطرف می شد.

وی با اشاره به پیگیری این موضوع از دست اندرکاران انتخابات در استان و وزیر کشور، یادآوری کرد: با توجه به اینکه مردم با عشق و علاقه پای صندوق های رای حاضر شده اند، مسوولان نباید مردم را اذیت کنند.

حجت الاسلام آل هاشم، به نمایندگی از مردم آذربایجان و تبریز محضر رهبر معظم انقلاب اعلام کرد: رهبرا مردم آذربایجان و تبریز تاکنون در همه عرصه ها پیش قدم بوده و با توجه به اینکه جزو اولین ها هستند در این مرحله نیز به ندای حضرتعالی لبیک گفته و از ساعات اولیه صبح امروز در پای صندوق های رای حضور یافته اند.  

کد خبر 1067385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha