حضور مردم در انتخابات امنیت سیاسی و اقتصادی کشور را بالا می برد

نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات امنیت سیاسی، اقتصادی و اجتماعی را بالا می برد، گفت: این حضور، اقتدار کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران را به دنیا نشان می دهد.

حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: هر چقدر که حضور مردم در انتخابات بیشتر باشد این مسئله اقتدار کشور و نظام ما را در دنیا نشان می دهد، در کشورهایی که در انتخابات هایشان حضور مردم بیشتر است و این قدرت و پشتوانه مردمی آن کشور را نشان می دهد.

 

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: حضور و مشارکت مردم در انتخابات امنیت سیاسی، اقتصادی و اجتماعی را بالا می برد و معمولا کشورهایی که دوست های آنها پشتوانه مردمی ندارند، دشمنان طمع نفوذ و سلطه بر آن کشورها را دارند.

 

وی تصریح کرد: انتخابات از این جهت که یک فعالیت بزرگ سیاسی و حرکت عموم مردم است که در یک امر سیاسی با هم حرکت می کنند و در پای صندوق های رای می آیند لذا وحدت آفرین است.

 

حجت الاسلام میرتاج الدینی گفت: هرچه در صندوق رای ریخته می شود در حساب کشور و نظام است و از این جهت انتخابات باید به محور و وحدت تبدیل شود.

کد خبر 1066428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha