بیش از ۶۰ هزار نفر در فرآیند برگزاری انتخابات استان فعال هستند

پورمحمدی گفت: بیش از ۶۰ هزار نفر در استان، در بخش های مختلف هیات های اجرایی، نظارت، بازرسی و حفاظت از فرآیند انتخابات فعال هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «محمدرضا پورمحمدی» امروز در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات استان در جمع خبرنگاران به ارایه گزارشی از روند برگزاری انتخابات پرداخت و اظهار داشت: بیش از ۶۰ هزار نفر در استان، در بخش های مختلف هیات های اجرایی، نظارت، بازرسی و حفاظت از فرآیند انتخابات فعال هستند.

استاندار آذربایجان شرقی، خاطرنشان کرد: تعداد واجدان شرایط رای دادن در استان سه میلیون و ۴۳ هزار نفر هستند که از تعداد ۷۰ هزار نفر با رسیدن به سن قانونی برای اولین بار می توانند در انتخابات شرکت کنند.

وی با اشاره به اتخاذ تدابیر و تمهیدات مناسب بهداشتی در تمامی شعبات اخذ رای اظهار داشت: دستورالعمل های ابلاغی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در زمینه فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، تهویه مناسب شعبات اخذ رای و سایر موضوعات مربوط به این حوزه با دقت بیشتری مورد توجه قرار می گیرد.

پورمحمدی گفت: تعداد شعبات اخذ رای در استان به دلیل ملاحظات کرونایی ۱۰ درصد افزایش یافته و هم اکنون سه هزار و ۵۲۰ شعبه اخذ رای در سراسر استان برای اخذ آرای مردمی وجود دارد.

استاندار با دعوت از عموم مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: تحریم های شدید دشمنان ایران اسلامی، باعث بروز بسیاری از مشکلات بخصوص مشکلات اقتصادی در جامعه شده ولی مردم باید با حضور پرشور در پای صندوق های رای دشمنان را ناامید کنند.

کد خبر 1067402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha