شاهد یک انتخابات پرشور با حضور حداکثری مردم هستیم

میرتاج الدینی گفت: امروز شاهد یک انتخابات پرشور و سالم با حضور حداکثری مردم هستیم و این مورد از انتظارات مهم رهبر انقلاب بوده است.

«سیدمحمدرضا میرتاج الدینی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز اظهار داشت: جریان رسانه ای مخالف انقلاب اسلامی تلاش می کنند مردم را مایوس و به مطالبات غیرواقعی و یا دوگانه سازی‌های بی‌حاصل بکشاند که باید با مراقبت بیشتر و تبیین واقعیت‌های جامعه به انتخاب اصلح کمک کنیم.

نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز شاهد یک انتخابات پرشور و سالم با حضور حداکثری مردم هستیم و این مورد از انتظارات مهم  رهبر انقلاب بوده است.

وی افزود: باید تلاش کنیم انتخابات به یک صحنه پرشور و حماسه سیاسی تبدیل شود تا امیدواری مردم برای حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی در دولت آینده فراهم شود.

میرتاج الدینی به نقش رسانه های مخالف انقلاب در فضای انتخاباتی اشاره کرد و گفت: بی شک جریان رسانه ای مخالف انقلاب اسلامی تلاش خواهند کرد مردم را مایوس و به مطالبات غیرواقعی و یا دوگانه سازی های بی حاصل بکشاند  که باید با مراقبت بیشتر و تبیین واقعیت های جامعه به انتخاب اصلح کمک کنیم.

نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: جبهه انقلاب با برنامه منسجم در انتخابات حاضر شده و در تهیه برنامه دولت آینده از  تمام ظرفیت های تخصصی خود استفاده می‌کند.

کد خبر 1067458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha