اعلام برنامه های گرامیداشت دهه کرامت در تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی

همزمان با دهه کرامت ده‌ها ویژه برنامه فرهنگی، قرآنی و مذهبی به همت اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی برگزار می شود.

حجت الاسلام «حسن شعبانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز اظهار داشت: همزمان با دهه کرامت؛ ده‌ها برنامه فرهنگی، قرآنی و مذهبی در قالب ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان برگزار می شود که تمامی نهادهای عضو ستاد در اجرای مطلوب این برنامه ها مشارکت و هم‌افزایی دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی افزود: مراسم تقدیر از فعالان مواسات و همدلی در استان، فضاسازی محیطی با هدف ترغیب عموم به شرکت در انتخابات، برگزاری مسابقه فرهنگی قرآنی در رسانه ملی، برگزاری مسابقه کتابخوانی، اجرای پویش های مختلف با موضوع اهل بیت در فضای مجازی از جمله برنامه های اجرا شده است.

وی افزود: اعزام مبلغ دینی به مناطق مختلف استان، تحلیل و بررسی اندیشه های امام خمینی (ره)، تولید استاپ موشن از وصایای امام خمینی(ره) درخصوص انتخابات و استقلال کشور، برگزاری مراسم شب خاطره دختران شهدای مدافع حرم و تجلیل دختران شهدای مدافع حرم از دیگر برنامه های برگزار شده در شهر تبریز بوده است.

شعبانی در ادامه با اشاره به برنامه های شهرستان های تابعه استان نیز گفت: برگزاری محفل شعر منطقه ای کرامت با محوریت 5 شهرستان تبریز، مراغه، بستان آباد، مرند و اهر، برپایی 27  ایستگاه کرامت با همکاری شورای هیئات مذهبی در پارک ها و میادین شهر، برگزاری نشست های تبیینی با موضوع دیدگاه های انتخاباتی امام و رهبری در مساجد نیز اجرایی شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی افزود: حمایت از برگزاری مراسم دهه کرامت در مساجد استان به تعداد 27 مورد، برگزاری مراسم ویژه جشن ولادت امام رضا(ع)، تبیین اندیشه های امام خمینی در حوزه اخلاق سیاسی، برگزاری مراسم ویژه جشن ولادت حضرت معصومه(س) در 22 شهرستان و برپایی نشست های پاسخگویی به شبهات برنامه های دیگری است که با استقبال عموم مواجه هستند.

کد خبر 1068121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha