تفکر لیبرال دموکراسی حاکم بر کشور باید پایان یابد

حجت الاسلام حسینی گفت: برای تغییر رویه امروز باید به تفکر لیبرال دموکراسی کشور پایان داد و تفکر انقلابی را به روی کار آورد تا نظام پاسخگوی نیازهای درونی و بیرونی باشد و عدالت را در جامعه جاری سازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام «سیدشهاب الدین حسینی» امروز در جمع طلاب تبریز با اشاره به انتخابات پیش رو، اظهار داشت: انقلاب اسلامی قدم در گام دوم خود گذاشته و امید است که این انقلاب بر مسیر رسیدن به انقلاب جهانی حضرت ولی عصر (عج) گام بردارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی افزود: در مسیر رسیدن به طلوع خورشید ولایت عظمی، نیازمند نهادهای جامعه پرداز و تمدن‌سازی هستیم که افراد آن جامعه در گام اول خودسازی داشته باشند.

وی با بیان این‌که برای جامعه پردازی نیازمند حضور در انتخابات ۲۸ خرداد هستیم، اظهار داشت: بعد از جنگ تحمیلی، دولت‌هایی بسیاری به روی کار آمدند که به جای توجه به اقشار مختلف جامعه و فقرزدایی به دنبال فقیر زدایی بودند از این رو اکنون نیازمند یک انقلاب دیگر در درون انقلاب اسلامی هستیم تا مسیر رسیدن به ولایت عظمی را طی کنیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی گفت: ریاست دولت دارای مهمترین نقش در کشور است که به دست مردم تعیین می‌شود در نتیجه حضور حداکثری در رویداد انتخابات و انتخاب فرد اصلح، امری ضروری است.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: برای تغییر رویه امروز باید به تفکر لیبرال دموکراسی کشور پایان داد و تفکر انقلابی را به روی کار آورد تا نظام پاسخگوی نیازهای درونی و بیرونی باشد و عدالت را در جامعه جاری سازد.

کد خبر 1066739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha