انتخابات تأثیر مستقیم در حفظ و استحکام نظام دارد

حجت الاسلام عارفی با بیان اینکه انتخابات تأثیر مستقیم در حفظ و استحکام نظام جمهوری اسلامی دارد؛ گفت: کنار کشیدن از انتخابات در حقیقت فرصت دادن به انسان های ناتوان است که آنان تصمیم گیر کشور کشور شوند که این خود بزرگترین مشکل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام دکتر علی عارفی در آستانه انتخابات ۲۸ خرداد با دعوت از همگان برای حضور پای صندوق های رأی، آیه ۱۱ سوره رعد را یادآوری کرد که « ... إِنَّ اللَّهَ لا يُغَيِّرُ ما بِقَومٍ حَتّىٰ يُغَيِّروا ما بِأَنفُسِهِم...خداوند سرنوشت هیچ قوم (و ملّتی) را تغییر نمی‌دهد مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند...»

 

 

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: انتخابات می تواند موجب استحکام و امنیت نظام و یا باعث سستی و تهدید امنیت آن باشد لذا حضور در انتخابات از لحاظ عقلی و شرعی ضروری و واجب است زیرا عقلاً بر هر مسلمان و بر هر ایرانی به ویژه جامعه خبره و دانشگاهی لازم است در انتخابات شرکت کند.

 

وی ادامه داد: حفظ نظام بر تک تک مردم واجب شرعی است زیرا ایران پایگاه اسلام و تشیع و ام القرای اسلام است که حفظ و نگهداری آن بر همه مسلمانان واجب است.

 

حجت الاسلام عارفی اظهار کرد: انتخابات تأثیر مستقیم در حفظ و استحکام نظام جمهوری اسلامی دارد؛ همه می دانیم نقص هایی هست و کوتاهی هایی شده اما این نباید باعث صرف نظر از حضور شود زیرا مشکل را بیشتر می کند در حالیکه باید مشکل را رفع و اصلاح کنیم و راه آن، انتخاب مدیر خوب است.

 

وی با تأکید بر اینکه در انتخابات محکم و با مشارکت حداکثری دنبال شخصیت هایی باشیم که بتوانند مشکل را حل کند؛ خاطرنشان کرد: کنار کشیدن از انتخابات در حقیقت فرصت دادن به انسان های ناتوان است که آنان تصمیم گیر کشور کشور شوند که این خود بزرگترین مشکل است. 

 

 

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان افزود: انتخاب اصلح مهم است و باید روی افراد تحقیق کنیم و کسانی که متدین، متخصص، کاردان و توانا، شجاع و مقتدر هستند انتخاب کنیم که ان شاءالله پشیمان نخواهیم شد.

کد خبر 1066783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha