تعداد شعبات اخذ رای در ایلام به  ۸۲۶ شعبه افزایش یافته است

استاندار ایلام از ملت ایران به ویژه مردم استان برای حضور آگاهانه با بصیرت و پرشور در انتخابات روز جمعه ۲۸ خرداد ماه دعوت به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، «محمد نوذری» روز پنجشنبه  با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی مرهون مشارکت آحاد ملت بزرگ ایران بوده است، اظهار کرد: استقرار نظام جمهوری اسلامی و استمرار عزتمندان آن و ایرانیان نیز مرهون همین حضور گسترده و مشارکت آن‌ها در همه صحنه‌ها به ویژه سیاسی و اجتماعی بوده است.


وی انتخابات را مهم‌ترین تجلی این حضور گسترده مردم دانست و افزود: مردم بزرگ و فهیم ایران می‌دانند در این برهه از زمان ضرورت دارد تا با حضور آگاهانه خود یک بار دیگر زمینه ساز وحدت و انسجام و وفاق ملی برای استمرار این عزت و بزرگی باشند.


 وی با اشاره به اینکه تعداد شعب اخذ رای با ۱۵ درصد افزایش از حدود ۶۰۰ شعبه به ۸۲۶ شعبه افزایش یافته است، افزود: رای‌گیری از ۷ صبح شروع می‌شود و  تا ۲۴ ادامه می‌یابد و در صورت لزوم تا 2 تمدید می شود.

 

استاندار ایلام با بیان اینکه تمامی تمهیدات برای برگزاری انتخابات در این استان اندیشیده شده است، گفت: ایلام آماده برگزاری یک انتخابات باشکوه و در تراز انقلاب است و همه این اقدامات در راستای حفظ سلامت رای‌دهندگان و تحقق مشارکت حداکثری انجام شده است.

 

استاندار ایلام با بیان اینکه در برگزاری انتخابات سلامت مردم از اهمیت و اولویت بالایی برخوردار است و به همین دلیل شعب اخذ رأی در استان ۱۳ درصد افزایش داده‌ایم، تاکید کرد: برای هر شعبه رأی یک ناظر بهداشتی تعیین شده است که  بر اجرای شیوه نامه ‌های بهداشتی نظارت خواهد داشت.

 


وی خاطرنشان کرد: انتخابات در مرکز استان به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

کد خبر 1066789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha