۱۵۰۰ خادم‌الشهید گیلانی پای صندوق‌های رای حضور می یابند

رضاپور گفت: یک هزار و ۵۰۰ خادم‌الشهید به تاسی از یک هزار و ۵۰۰ کامیون پشتیبانی هدایای مردم ولایت‌مدار گیلان به جبهه‌های دفاع مقدس در این تهدید نرم دشمن حضور خواهند یافت.

«فاطمه رضاپور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با اشاره به درپیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: اگر شهدا امروز حضور داشتند حتماً رسالتشان را به نحو احسن انجام می‌دادند و آن شرکت در خط مقدم انتخابات و حضور پای صندوق‌های رأی‌هاست.

 

مدیر کمیته خادمین شهدای خواهر سپاه قدس گیلان افزود: پیام شهدا این است که مردم روز جمعه (28خرداد) پای صندوق‌های رأی حاضر شوند تا این بار نیز مشتی محکم بر دهان و ایادی استکبار زده شود.

 

وی با اشاره به اینکه ما فرزندان دیار میرزا به عشق شهدا پای صندوق‌های رای می‌آییم گفت: یک هزار و 500 خادم‌الشهید به تاسی از یک هزار و 500 کامیون پشتیبانی هدایای مردم ولایت‌مدار گیلان به جبهه‌های دفاع مقدس در این تهدید نرم دشمن حضور خواهند یافت.

 

رضاپور تصریح کرد: نظام اسلامی این فرصت بی نظیر را  به همه ما داد تا سرنوشت و آینده را خودمان تعین کنیم بنابراین باید این فرصت را غنیمت شمرد و روز ۲۸ خرداد حضوری پرشور و دشمن شکن در انتخابات داشت.

 

مدیر کمیته خادمین شهدای خواهر سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه همین حضور مردم در صحنه است که امنیت پایدار و پیشرفت و توسعه و اقتدار کشور را تضمین می‌کند خاطرنشان کرد: آنچه امروز باید راه شهیدان را به وسیله آن ادامه بدهیم، انتخاباتی است که روز جمعه در پیش داریم و همان‌طور که حاج قاسم سلیمانی دست و جان ارزشمندش را در راه انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت تقدیم کرد، مردم نیز با ادامه این راه پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند.

کد خبر 1066799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha