ضرورت انتخاب رئیس جمهوری که به ایران قوی کمک کند

منتظری گفت: مردم قصد دارند رئیس جمهور گام دوم انقلاب اسلامی را انتخاب کنند و با حضور با شکوه دست اراده خود را با به گزینی روی شنانه کسی بگذاریم که به ایران قوی کمک کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «غلامرضا منتظری» شامگاه امروز (پنجشنبه ۲۸ خرداد) در گفتگو با خبرنگاران  اظهار کرد: امیدواریم مردم استان در تاریخ زرین انقلاب اسلامی صفحه دیگری را به یادگار بگذارند که چشم جهانیان مات و مبهوت بماند.

 

رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای گلستان به اقدامات هیات عالی نظارت برانتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای گلستان اشاره کرد و ادامه داد:  مردم ما به ما اعتماد کردند و باید امانتدار مردم برای این نظام باشیم.

 

منتظری بیان کرد: باید از خطاهای احتمالی پیشگیری کنیم و تمام تلاش ما در این زمینه اتفاق افتاده است، همکاران ما تلاش می کنند که اگر فردی گمانه زنی می شود که در خرید و فروش آرا می خواهد ورود پیدا کند با حفظ کرامت به این افراد بیان کنیم که گمانه زنی ها اینگونه بیان می شود.

 

وی افزود: مردم قصد دارند رئیس جمهور گام دوم انقلاب اسلامی را انتخاب کنند و با حضور با شکوه دست اراده خود را با به گزینی روی شانه کسی بگذاریم که به ایران قوی کمک کند.

 

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با توکل به خدا و انتخاب احسن می توانیم شاهد درخشش جمهوری اسلامی و  کاهش فقر و محرومیت استان باشیم.

کد خبر 1067000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha