راه حل مشکلات کشور شرکت در انتخابات است

امیر سرلشکر موسوی با بیان اینکه اگر بخواهیم که مشکلاتی که از آن رنج می‌بریم حل شود راه آن حضور در پای صندوق‌های رای است، گفت: اگر خواستار قدرتمندشدن کشورمان هستیم باید در انتخابات شرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز جمعه ۲۸ خردادماه در شعبه اخذ رای مستقر در شهرک شهید فلاحی تهران حاضر شد و پس از اخذ رای با اشاره به اهمیت حضور همه آحاد ملت ایران در انتخابات گفت: رهبر انقلاب فرمودند که شرکت در انتخابات واجب عینی است.

 

وی با اشاره به اینکه ما معمولا برای انجام واجبات خود در اول وقت اقدام می‌کنیم، گفت: از ملت ایران هم دعوت می‌کنیم تا هر چه زودتر به پای صندوق‌های رای بیایند و این کار واجب را انجام دهند چرا که سرنوشت ملت را برای چهار سال آینده تعیین می‌کند.

 

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه اگر بخواهیم که مشکلاتی که از آن رنج می‌بریم حل شود راه آن حضور در پای صندوق‌های رای است، گفت: اگر خواستار قدرتمندشدن کشورمان هستیم باید در انتخابات شرکت کنیم. به گفته رهبر انقلاب روز انتخابات روز ملت است و روزی است که مردم صحنه دار اصلی کشور هستند و سرنوشت خودشان را تعیین می‌کنند.

کد خبر 1067149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha