حضور پرشور مردم دهلران در پای صندوق های رای در اولین دقایق رای گیری ستودنی است

امام جمعه دهلران گفت: حضور پرشور مردم شهرستان دهلران در پای صندوق های رای در اولین دقایق رای گیری در شعبات اخذ رای ستودنی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، حجت الاسلام «سید محسن موسوی» در  اولین دقایق صبح امروز ۲۸ خرداد در پای صندو رای حاضر شد و گفت: مشارکت خوب مردم در انتخابات عهد با انقلاب آرمان های امام راحل و شهدا است.

 

وی تصریح کرد: مردم  ایران ثابت کرده اند با گذشت ۴۲ سال از پیروز انقلاب به آمارن های انقلاب به پایبند هستند چرا که با شور و شکوه شرکت در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و  با مشارکت خود، دشمنانا نظام و انقلاب اسلامی را مایوس کردند.

 

امام جمعه دهلران یادآور شد: فردای بعد از انتخابات نوبت مسئولان است که باید به مردم خدمت کنند و وعده های خود را عملیاتی کنند.

 

 حجت الاسلام موسوی افزود: مشکلات اقتصادی، معیشت، بیکاری و، مسکن باید در دستور کار مسئولان و کارگزاران نظام باشد چرا که مردم همچنان نشان داده اند پایبند به انقلاب هستند.

 

وی با اشاره به اینکه مشارکت گسترده مردم در ساعت های ابتدای انتخابات باعث شکست نقشه های دشمن شده است، گفت: مسئولان باید بیش از گذشته به فکر خدمت به مردم باشند.

 

امام جمعه دهلران خاطرنشان کرد: امروز دوست و دشمن برگزاری انتخابات در ایران و حضور مردم در پای صندوق های رای رصد می کنند، حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای موجب یاس و ناامیدی دشمنان از توطئه های آنان خواهد شد و اگر کسانی که تصمیم به مشارکت ندارند تجدید نظر کنند و با شرکت در انتخابات نظام را بیمه کنند.

 

کد خبر 1067158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha