۱۵۶ شعبه اخذ رای برای واجدین شرایط شهرستان شهرکرد فعال شد

ارژنگ تعداد شعب شهری و روستایی برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در شهرستان شهرکرد را ۱۵۶ شعبه عنوان کرد و گفت: از این تعداد ۱۴۹ شعبه ثابت و هفت شعبه سیار و همچنین ۱۲۵ شعبه شهری و ۳۱ شعبه روستایی فعال است.

«عبدالعلی ارژنگ» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: در این شهرستان ۱۵۶ شعبه شهری و روستایی برای برگزاری انتخابات در نظر گرفته شده است که از این تعداد ۱۴۹ شعبه ثابت و هفت شعبه سیار و همچنین ۱۲۵ شعبه شهری و ۳۱ شعبه روستایی فعال است.

 

فرماندار شهرستان شهرکرد اظهارداشت: سه هزار و ۳۰۰ نفر از عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، بهداشتی و بخش امنیت برای برگزاری انتخابات در شهرستان شهرکرد فعالیت دارند.

 

وی ابراز کرد: زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در شهرستان شهرکرد فراهم و روند این انتخابات بدون هیچ مشکلی در حال انجام است.

 

ارژنگ یادآور شد: تمهیدات بهداشتی به‌منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت در شعبه‌های اخذ رای شهرستان شهرکرد و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی،‌ استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی پیش‌بینی شده است.

 

وی ادامه داد: ۹۳۹ شعبه اخذ رای برای برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در چهارمحال و بختیاری فعال شد.

 

فرماندار شهرستان شهرکرد ادامه داد: از این تعداد شعبه اخذ رای، ۷۵۲ شعبه ثابت و ۱۸۷ شعبه سیار است.

 

ارژنگ تصریح کرد: همچنین برای مناطق شهری استان ۳۶۳ شعبه و برای مناطق روستایی ۵۷۶ شعبه مستقر شده است.

 

کد خبر 1067215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha