شور حضور گیلانیان در ساعات اولیه انتخابات/ همه برای ایران می‌آیند

اینجا گیلان و مردم از آغازین ساعات صبح همزمان با شروع انتخابات، حضور پرشور در رای گیری ۱۴۰۰ دارند.

خبرگزاری شبستان_گیلان، مائده فلاحتکار ضیابری: انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان گیلان همزمان با سراسر کشور از ساعت هفت صبح امروز آغاز شد.

 

امروز در برگزاری انتخابات 1400 شور و حماسه این رخداد بیش از پیش در بین مردم دیده می‌شود، امروز مردم ولایتمدار استان گیلان از رشت تا بندرآستارا٬ از شهر صومعه‌سرا تا لنگرود، از فومن تا سرزمین سرسبز ماسال٬ از شهرهای تالش زبان تا اقوام ترک‌زبان، گیلک و دیلم قهرمان علی‌رغم مشکلات اقتصادی موجود و پافشاری دشمنان بر عدم حضور در انتخابات، بار دیگر در کنار صندوق‌های رای حاضر ‌شدند تا با انگشتان جوهری خود آینده ایران اسلامی را بیمه کنند.

 

صف‌های گسترده مردم در شعب اخذ رای پایبندی آنها به نظام جمهوری اسلامی ایران را نشان می‌دهد و این غیرت و همبستگی مردم تلاش برای رفع مشکلات و ساختن ایرانی آباد را از مسئولان مطالبه می‌کند.

 

در استان گیلان نیز مانند سایر استان‌ها  مردم با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رای باری دیگر سند جمهوریت و اسلامی بودن ایران را امضا می‌کنند.

 

 

«ارسلان زارع» با بیان اینکه همه شهرها و روستاهای استان از دقایق اولیه رای گیری شاهد استقبال مردم بود اظهار کرد: حماسه سازی و رشادت های گیلانیان در طول تاریخ زبانزد همگان بوده است.

 

استاندار گیلان با بیان اینکه مردم گیلان همواره در راستای اعتلای آرمان‌های اسلام و عزت نظام مشارکت فعال داشتند افزود: امروز نیز با حضور وظیفه‌مند به‌عنوان رسالتی خطیر در پی منویات رهبر معظم انقلاب بیش از گذشته نشان دادند اهتمام جدی در توسعه کشور دارند.

 

وی با اشاره به هجمه‌های دشمن در ایجاد یاس و ناامیدی مردم نسبت به نظام و کمرنگ جلوه دادن انتخابات گفت: از همه گیلا‌نی‌ها دعوت می‌شود در ساعات اولیه امروز با حضور خود سعی در توجه همگان به اهمیت و نفش جایگاه انتخابات و تلاش برای خنثی سازی توطئه دشمن داشته باشند.

 

 

«محمدرضا» رای اولی شهر رشت است که در این راستا به خبرنگار شبستان تصریح کرد: شرکت در انتخابات وظیفه همه شهروندان ایران است، باید همه در سرنوشت خود سهیم باشیم و بدانیم که ما تعیین کننده نهایی انتخابات هستیم.

 

«فاطمه سادات» جوان صومعه‌سرایی است که در آغازین ساعات صبح پای صندوق رای حاضر شده و خاطرنشان کرد: اگر چه دشمن تمام توان خود را گذاشت تا مردم را از حضور در انتخابات دلسرد کند اما صف‌های طولانی امروز آن هم در ساعات اولیه صبح نور امید دیگری را در دل ما روشن کرد و مردم ایران همچون همیشه سربلند شدند.

 

«یوسف» مرد 67 ساله ماسالی اظهار کرد: امسال همانند همیشه در صحنه‌های حماسی کشور مردم همیشه بیدار با حضور گسترده و عظیم خود برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زده و تاریخی ماندگار را برای دنیا پدیدار خواهند کرد.

 

حضور گروه‌های مختلف با لباس‌های و گویش‌های مختلف تالش، گالش، آذری و گیلک در صف‌های انتخاباتی شور و نشاط خاصی را به شعب اخذ رأی بخشیده است، همه برای ایران آمده‌اند تا بار دیگر ثابت کنند دشمنان نخواهند توانست حتی گوشه چشمی به کشور پهناور و مقتدر ایران داشته باشند.

 

کد خبر 1067240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha