رصد لحظه به لحظه حوزه ها برای برقراری امنیت کامل در اخذ رای

القاصی مهر با بیان اینکه انتظار داریم مردم در ساعات اولیه اخذ رای، رای خود را به صندوق بیندازند، گفت: وضعیت تمام حوزه ها در حال بررسی است تا رای گیری در کمال امنیت و آرامش برگزار شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، علی القاصی مهر، دادستان عمومی و انقلاب تهران در خصوص مشارکت مردم و نظارت دادستانی بر روند انتخابات در جمع خبرنگاران گفت: لازم به ذکر است از تمام هموطنان به خاطر حضور پرشور پای صندوق های رای که نشانی تجلی اراده مردم و خنثی کردن توطئه های دشمنان است، تقدیر و تشکر کنم.

 

دادستان عمومی و انقلاب تهران افزود: مردم ما شریف و آگاه نسبت به مسایل داخل و خارج هستند و از همان ساعات ابتدایی آغاز رای گیری به فضل پروردگار با آمادگی کامل در حوزه های انتخابیه حاضر شدند.

 

وی گفت: حوزه های انتخابیه قضاییه نیز با آمادگی کامل و امنیت همه جانبه آماده برگزاری انتخابات پرشور هستند. تمامی تمهیدات اجرایی و نظارت و امنیت در صندوق های رای گیری برقرار است و هماهنگی لازم انجام شده است. تا پایان ساعت اخذ رای که تا دو بامداد ادامه دارد، کلیه مردم نیز رای خود را به صندوق ها اخذ کنند.

 

القاصی مهر افزود: انتظار داریم شهروندان در ساعات ابتدایی روز رای خود را به صندوق های رای بیندازند تا ساعت پایانی شب با ازدحام مواجه نشویم.

 

وی در مورد کندی روند اخذ رای در برخی از شعبه ها اظهار کرد: افرادی را برای بررسی مشکل فنی به حوزه های مد نظر اعزام کردیم و تذکرات لازم را داده ایم. وضعیت در سطح کل حوزه ها را بررسی می کنیم تا رای گیری در کمال امنیت و آرامش برگزار شود تا مشکلی در روند اخذ رای ایجاد نشود.

 

وی ادامه داد: در ستاد امنیت ستاد انتخابات، وزارت کشور و استانداری تهران نیز هماهنگی لازم با حضور کامل تمام اعضا برقرار شده است و اخبار حوزه ها لحظه به لحظه رصد می شود و هرگونه ناهماهنگی از نظر فنی و امنیتی که در روند انتخابات تاثیرگذار باشد، بلافاصله مورد بررسی و پیگیری قرار می گیرد و مشکلی در این زمینه نداریم و کندی سیستم که در ساعات اولیه گزارش شد نیز رفع شده است.

 

کد خبر 1067270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha