کمبود کارت الکترونیکی انتخابات در شهر بیرجند برطرف شد

برقی گفت: علی رغم اینکه نسبت به دوره های گذشته تعداد شعبات اخذ رای بیرجند حدود ۲۵ شعبه اضافه شده بود، اما باز هم با حجم جمعیت مواجه شدیم لذا تقاضای افزایش کارت الکترونیکی از محل ذخیره ای که پیش بینی شده بود افزایش و این کمبود حل شد.

«سعید برقی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شستان در بیرجند، در خصوص افزایش تقاضای کارت الکترونیکی مازاد در شعبات اخذ رای بیرجند، اظهار کرد: این تقاضا از محل ذخیره ای که پیش بینی شده بود تامین شد.

 

دبیر ستاد انتخابات شهرستان بیرجند با بیان اینکه با استقبال خوب و گسترده مردم شهر بیرجند در انتخابات مواجه شدیم، افزود: علی رغم اینکه نسبت به دوره های گذشته تعداد شعبات اخذ رای حدود 25 شعبه اضافه شد اما باز هم با حجم جمعیت مواجه شدیم.

 

وی با بیان اینکه تأکید ما بر رعایت پروتکل های بهداشتی است، افزود: در این راستا کارت های مربوط به اخذ رای الکترونیکی را از محل ذخیره تأمین کردیم و گزارشات حاکی از آن است که با وجود جمعیت خوبی که برای رای دادن مراجعه کرده اند و خواهند کرد، مشکل خاصی ملاحظه نمی شود.

 

وی بیان کرد: در این دوره انتخابات ۲۳۰ شعبه اخذ رای در شهرستان بیرجند داریم که نسبت به دوره گذشته ۱۴ درصد افزایش داشته و بیشترین تعداد شعب مربوط به شهر بیرجند است.

 

دبیر ستاد انتخابات شهرستان بیرجند با بیان اینکه در شهرستان بیرجند 115 شعبه شهری و 115 شعبه روستایی داریم، افزود: در شهر بیرجند، 110 شعبه ثابت و پنج شعبه سیار است و از 115 شعبه روستایی 85  شعبه سیار و 30 شعبه ثابت است.

 

 

 

 

 

کد خبر 1067386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha