۱۷۶ شعبه اخذ رأی در اسفراین مستقر است

فرماندار شهرستان اسفراین گفت: ۱۷۶ شعبه اخذ رأی در اسفراین مستقر است که ۶۲ شعبه شهری و ۱۱۴ شعبه روستایی و از این تعداد، ۱۱۹ شعبه ثابت و ۵۷ شعبه سیار است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «مهدی کرامتی» با بیان اینکه شعب سیار برای بیماران در بیمارستان ها در نظر گرفته شده است، افزود: ۲۴ شعبه به تعداد شعب اخذ رای شهرستان به دلیل شرایط کرونایی افروده شده که دو شعبه ویژه بیماران‌کرونایی است.

 

فرماندار اسفراین گفت: نیروهای بازرسی به عنوان رابطین بهداشت در شعب فعال هستند و تیم های بازرسی جداگانه ای بر رعایت پروتکل های بهداشتی نظارت دارند و مردم هیچ دغدغه ای برای حضور در شعب اخذ رای نداشته باشند.

 

کرامتی افزود: ۱۷۶ شعبه اخذ رای در شهرستان مستقر شده که ۶۲ شعبه شهری و ۱۱۴ شعبه روستایی و از این تعداد شعب ۱۱۹ شعبه ثابت و ۵۷ شعبه سیار است.

 

رییس ستاد انتخابات شهرستان اسفراین گفت: ۹۹هزار و ۷۲۶ نفر در شهرستان واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد ۴۹ هزار و ۷۵۱ نفر معادل ۴۹ درصد را مردان و ۴۹هزار  و ۹۷۵ نفر حدود ۵۱ درصد واجدین شرایط را زنان تشکیل می دهند.

 

فرماندار شهرستان اسفراین تأکید کرد: تمامی الزامات بهداشتی و زیرساختی در شعب اخذ رای در شرایط کرونایی تامین شده تا زمان انتظار مردم برای رای دادن در شعب اخذ رای به حداقل برسد.

 

در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در خراسان شمالی، ۲۵ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی در تکاپو هستند تا مردم در هزار و ۲۰۳ شعبه اخذ رأی با رعایت پروتکل های بهداشتی، حضور یافته و سرنوشت خود را رقم بزنند.

 

 

 

کد خبر 1067421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha