بصیرت و آگاهی تضمین کننده انتخاب درست است

رشادتی با تاکید بر ضرورت داشتن بصیرت در انتخابات گفت: فرد اصلح را با نگاه به کارنامه گذشته او می توانیم بشناسم و رأی آگاهانه بدهیم.

«مهری رشادتی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با بیان اینکه در مورد انتخابات دغدغه ها زیاد است، یکی از مهمترین مسائل را بالا بردن بصیرت دانست و افزود: متاسفانه در دوره‌های قبل می دیدیم که حمایت از کاندیدی تا روزهای آخر در حد بالا قرار داشت اما شایعاتی علیه او باعث تخریب وی می شد و آن فردی که اصلح بود و می‌توانست کارایی نیز داشته باشد به‌خاطر شبهه در افکار مردم رأی مورد نظر را کسب نمی‌کرد.



این کارشناس علوم سیاسی بیان کرد: متاسفانه امسال این شایعات تخریبی نسبت به افرادی که حرف نیستند بلکه مرد عمل و میدان هستند، بسیار شدیدتر شد و رسانه‌های خارجی و داخلی، سعی دارند که با سخن پراکنی تشویش اذهان داشته باشند و تا هدف خود را پیاده کنند.
 

وی گفت: متاسفانه در مناظرات ریاست جمهوری هم شاهد بودیم که چگونه برخی از رقبا با الفاظی رکیک سعی داشتند که نگاه مردم را نسبت به سایرین خراب کنند.



رشادتی تصریح کرد: خوشبختانه فضای مجازی باز است و فرصت فراهم بود تا عملکرد نامزدها را تحقیق و بررسی کنیم زیرا وظیفه من و مردم به عنوان شهروند این است که حتماً برای ورود به چنین عرصه هایی اطلاعات داشته باشیم.



وی اضافه کرد: مردم حق دارند از مسئولان گله مند باشند، دوره خیلی سختی را در این سال‌های اخیر گذراندیم از لحاظ اقتصادی، فرهنگی، معیشتی و... موقعیت کشور خوب نیست اما آیا این حق است که با یک رای اشتباه و یا ندادن رأی کل نظام و انقلاب و امنیت کشور را زیر سوال ببریم؟



رشادتی با اشاره به اینکه «شهید رجایی» از دل همین مردم برخاست و اگر چه دوره ریاست جمهوریش کم بود اما عملکردش بسیار عالی بود اظهار کرد: مقام معظم رهبری نیز در زمان ریاست جمهوریشان بسیار کارهای ارزشمندی انجام دادند اما در کنارش ما رییس جمهور خائنی همچون «بنی‌صدر» را نیز در دوران انقلاب داشتیم.



وی تصریح کرد: این ها همه دلیل نمی شود بگوییم چون بنی‌صدر اشتباه کرد من دیگر رای نمی دهم، همه هموطنان حق رای دارند و باید نگاه عمیق و با بصیرت داشته باشند.
 

رشادتی با ابراز امیدواری از اینکه کسی بر مسند ریاست جمهوری بنشیند که خون شهدا را پایمال نکند و درد مردم را بشنود، ببیند و برای آنان قدم بردارد، خاطرنشان کرد: فرد اصلح را با نگاه به کارنامه گذشته او می توانیم بشناسم و رای آگاهانه بدهیم.

کد خبر 1067504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha