مردم در پای صندوق های رای دموکراسی را با رفتار خود معنا کنند

میرغضنفری با تقدیر از همراهی مردمی از ساعات اولیه انتخابات گفت: از افرادی که تاکنون رای نداده اند می خواهیم آراء خود را به صندوق ها بریزند و با رفتارشان دموکراسی را معنی کنند و با انتخاب فردی اصلح آینده بهتری برای خود و کشورمان رقم بزنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، «اسماعیل میر غضنفری» امروز (جمعه، ۲۸ خرداد) در جمع خبرنگاران با ابراز رضایت از مشارکت مردم در انتخابات از نخستین ساعات صبح امروز اظهار داشت: خوشبختانه امسال نسبت به سنوات گذشته میزان مشارکت خوب بوده و انتظار می رود عصر بر تعداد رای دهندگان افزوده شود.

 

فرماندار انزلی تصریح کرد: در حال حاضر مهمترین مبحث برای ما اجرای قانون انتخابات، لحاظ کردن مسائل امنیتی و در راس آن شیوه نامه های بهداشتی است.

 

وی اضافه کرد: بدون در نظر گرفتن اینکه نام چه کسی از صندوق های رای استخراج می شوند ما به‌عنوان مجریان قانون و مسئولان برگزاری انتخابات با کمک اعضای شورای تامین، ناظرین، بازرسین و هیات اجرایی و همراهی خوب مردم شهرستان بندرانزلی به تکالیف خود عمل می کنیم.

 

میرغضنفری با بیان اینکه در ساعات اولیه آغاز رای گیری ۲۰۶ هزار برگه تعرفه در شهرستان بندر انزلی توزیع شد، اظهار داشت: از این تعداد  ۱۰۵ هزار و ۵۰۰ تعرفه ریاست جمهوری، ۸۰ هزار تعرفه انتخابات شورای شهر و ۲۰ هزار و ۵۰۰ تعرفه شورای روستایی است و کما مشکلی در خصوص تعرفه در شهرستان نداریم.

 

وی متذکر شد: ۸۴۰ نفر از عوامل اجرایی در بندرانزلی برگزاری انتخابات را بر عهده دارند که در ۱۰۵ شعبه اخذ رای این شهرستان مستقر هستند.

 

میر غضنفری با اشاره به استقرار حامیان سلامت سیار و مستقر گفت: در هر یک از ۱۰۵ شعبه اخذ رای شهرستان یک نفر به‌عنوان حامی سلامت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در شعب نظارت می کند.

 

وی تصریح کرد: علاوه بر حامیان سلامت، شبکه بهداشت و درمان شهرستان نیز به‌صورت محسوس و غیر محسوس به حوزه های رای سرکشی کرده و رعایت پروتکل های بهداشتی را مورد پایش قرار می دهد و در صورت بروز مشکل درصدد رفع آن بر می آیند.

 

فرماندار بندرانزلی با بیان اینکه با سرکشی به شعبات مختلف مشکلات سرمایشی برخی از شعبات را رفع کردیم تصریح کرد: خوشبختانه بین مجریان و ناظرین ارتباط خوبی برقرار شده و به لحاظ فن آوری و ترابری هم مشکلی خاصی وجود ندارد و سعی کردیم با حداقل امکانات حداکثر بهره وری را داشته باشیم.

کد خبر 1067543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha