حضور در پای صندوق‌ های رای حفاظت از نظام اسلامی است 

حجت الاسلام احمد نجنو گفت: امروز تمام سلیمانی های ایران تک تک به پای صندوق های رای می روند تا این حرم آسیب نبیند و امیدواریم مسئولین با خدمتگزاری صادقانه، شجاعانه و تلاش شبانه روزی دِین شان را به این مردم ولایتمدار ادا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ظهر امروز ۲۸ خرداد «حجت الاسلام نجنو» در خطبه های نماز جمعه قلعه گنج، ضمن تبریک میلاد امام رضا (ع)، گفت: امام صادق (ع) به فرزندش امام موسی کاظم (ع) فرمود؛ هماما عالم آل محمد در صلب تو است، ای کاش او را درک می کردم، همانا او همنام امیرالمؤمنین علی(ع) است، این حدیث در رابطه با امام رضا(ع) عنوان شده است.


امام جمعه قلعه گنج افزود: با وجود این که ائمه اطهار(ع) عالم به غیب و آشکار بودند اما این لقب بزرگ به امام رضا(ع) نسبت داده شده است، امام صادق(ع) می‌فرمایند؛ ای کاش زمان او را درک می‌کردم و این در حالی است که این امام بزرگ حدودا ۱۵ روز قبل از ولادت امام رضا(ع) به شهادت رسیده‌اند.


وی با طرح این سوال که ائمه اطهار (ع) از صفت عالم بودن برخوردار بودند پس چرا این صفت بیشتر به امام رضا (ع) نسبت داده شده است؟ بیان کرد: به دلیل ویژگی و شرایط اجتماعی و فرهنگی خاصی که در آن زمان بود و امام رضا (ع) مردم را از سرگردانی و شبهه ها نجات می دادند بنابراین ایشان بیشتر به این صفت شهرت یافتند.


حجت الاسلام نجنو با اشاره به انتخابات، اظهار کرد: امروز روز سرنوشت سازی برای ملت عزیز ایران است زیرا روزی است که ملت ایران برای تعیین سرنوشت شان، همه با هم متحد و همراه شده اند تا دِین خود را نسبت به این نظام اسلامی ادا کنند.


خطیب جمعه قلعه گنج ادامه داد: ملتی که صدای غرش و ‌مالش دندان های دشمنان را از فرط عصبانیت، می شنود این جا است که با غیرت شان به پای صندوق های رای رفته و دشمنان را بیش از پیش عصبانی می کنند.


وی تصریح کرد: درود خدا بر شما مردم وفادار، آگاه و بصیری که به زیبایی هر چه تمام به ندای تواصی به حق رهبر و مقتدای تان لبیک گفته و در انتخابات شرکت کردید.


حجت الاسلام نجنو ابراز کرد: امروز روز وعده دیدار، روز پیمان بستن با آرمان های امام راحل، دفاع از انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با شهدا است و حضور مردم در انتخابات انتقام سخت از دشمنانی است که می خواهند ایران پا برجا نباشد چرا که دشمنان تاب دیدن عزت و سربلندی نظام اسلامی را ندارند.


امام جمعه قلعه گنج اضافه کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی در هر برهه ای از زمان هر کجا که احساس کرد انقلاب در خطر است از آن دفاع کرده و سختی ها را تحمل کرد.

 
وی تصریح کرد: چه زیبا شهید حاج قاسم سلیمانی فرمود؛ نظام اسلامی یک حرم است و بر همه آحاد ملت تکلیف است که از این خیمه و از این حرم تا پای جان پاسداری کنند.


حجت الاسلام نجنو ادامه داد: امروز تمام سلیمانی های ایران تک تک به پای صندوق های رای می روند تا این حرم آسیب نبیند و امیدواریم مسئولین با خدمتگزاری صادقانه، شجاعانه و تلاش شبانه روزی دِین شان را به این مردم ولایتمدار که حافظان اصلی این نظام هستند، ادا کنند.


خطیب جمعه قلعه گنج عنوان کرد: الحمدالله مردم از همان لحظات آغازین این حماسه بزرگ پای صندوق های رای حضور یافته و با خلق حماسه ای بزرگ نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب  کردند.


وی در خاتمه گفت: امیدواریم امروز مردم ولایی ایران با انتخاب فردی انقلابی با روحیه جهادی، سیلی محکمی به دشمنان بزنند و ان شاءالله شاهد روی کار آمدن دولتی مقتدر و قوی باشیم.
 

کد خبر 1067576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha