مردم با حضور در پای صندوق های رأی حماسه دیگری خلق خواهند کرد

امام جمعه شیروان گفت: مردم با حضور در پای صندوق های رای حماسه دیگری خلق خواهند کرد.

«حجت الاسلام حسین تکمیلی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: مردم با حضور حداکثری خود در پای صندوق های رای حماسه دیگری خلق خواهند کرد چرا که ملت شهید پرور و ولایتمدار ایران همیشه و در تمام صحنه ها حضور پرشوری داشته اند و با شرکت در انتخابات اتفاق خوب و مبارکی که منشاء خیر و برکت است، رقم خواهد خورد.

 

امام جمعه شیروان خواستار مشارکت گسترده مردم در انتخابات شد و عنوان کرد: رأی ندادن هیچ مشکلی را حل نمی‌کند و اتفاقاً فرصت را در اختیار کسان دیگر قرار می‌دهد که شرایط را به نفع خودشان رقم بزنند.

 

حجت الاسلام تکمیلی با اشاره به اینکه کشور نیازمند انقلاب و تحول در مدیریت است، بیان کرد: کاهش مشارکت مردم در انتخابات افزایش فشارهای دشمن و آسیب کشور می‌شود انتخابات حق مردم است که قانون برای آنان قائل شده است.

 

وی ادامه داد: در دوره ستم شاهی حق انتخاب مردم پایمال شده بود که خوشبختانه مردم عزیز و انقلابی ایران توانستند با رقم زدن انقلاب اسلامی در روز ۲۲ بهمن ماه سال ۵۷، بسیاری از حقوق پایمال شده خود از جمله حق انتخاب کردن را احیا کنند.

 

وی تصریح کرد: مردم شریف ایران طی این ۴۲ سال نیز در عرصه‌های مختلف با حضور و استفاده از این حق قانونی، انسانی، شرعی و مدنی خود، پشتوانه محکمی برای نظام اسلامی بوده و هستند.

 

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا به همراه میاندوره ای پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری روز جمعه 28 خردادماه در حال برگزاری است.

 

 

کد خبر 1067584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha