میزهای خدمت رضوی مشاوره حقوقی، گره از کار مردم باز می‌کنند

شکرابی گفت: خادمیاران کانون تخصصی حقوق با برپایی میزهای خدمت مشاوره حقوقی به حل گرفتاری های حقوقی همشهریان می‌پردازند.

 «زینب السادات شکرایی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان گفت: با آغاز دهه کرامت در هشت مسجد شاخص شهر  اصفهان و گذر فرهنگی چهارباغ و محل دادگستری  اصفهان میز مشاوره جهت  خدمت رسانی به مردم برپا شده است و این خدمات رایگان تا پایان دهه کرامت ادامه دارد.

خادمیار و وکیل پایه یک دادگستری اظهار داشت: در این خدمت رضوی، مشاوره حقوقی و حل دعاوی مردم، پیگیری مراحل قضایی در دادگستری  به کلیه افراد به صورت رایگان انجام می شود.

 

وی با اشاره به اینکه میز مشاوره حقوقی در تمام  طول سال نیز به ارائه خدمت رایگان می‌پردازد خاطر نشان کرد: کارگروه حقوقی کانون خادمیاران رضوی مسجد نورباران  با حضور وکلای پایه یک دادگستری در چهارشنبه های امام رضایی در طول سال به ارائه مشاوره حقوقی به صورت رایگان می پردازد.

 

شکرایی افزود: با توجه به مشکل اساسی  مردم درباره قانون جدید صدور چک و بررسی حقوق زن در اسلام و قوانین ایران، به منظور آشنایی و آگاهی مخاطبان، این قوانین  را به صورت بروشور تهیه و در بین مردم توزیع می‌کنیم.

 

وی با بیان خاطره‌ای از میزهای خدمت رضوی تصریح کرد: با پادرمیانی خادمیاران حقوق دان، دختری به آغوش خانواده خود بازگشت.


 شکرایی گفت: یکی از مراجعین به خادمیاران حقوقی دختری بود که پس از فوت پدر متوجه شد فرزند واقعی خانواده نیست و  دچار مشکلات روانی شدید شده بود که با یاری امام رئوف و  و مشاوره های موکلان خادمیار، دختر آسیب دیده روحی از خودکشی نجات یافت و توانست خانواده واقعی و اصلی خود را پیدا کند و اکنون زیر سایه  امام مهربانی ها در کنار خانواده واقعی خود روزگار می‌گذراند.

کد خبر 1067590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha