سیاسی کاری به ضرر کشور است/ناکارآمدی مسئولان متوجه نظام نمی شود

آیت الله طباطبایی نژاد گفت: سیاسی کاری و حزب گرایی به ضرر کشور بوده و مانع از تصمیمات صحیح و شایسته می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیت الله سید «یوسف طباطبایی نژاد»، در خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته اصفهان به موضوع انتخابات و آغاز فرآیند رای گیری از امروز اشاره کرد و اظهارداشت: مردم برای حفظ نظام، اقتدار ملی و گره گشایی از مشکلات همواره پای صحنه بوده اند و این بار نیز با شرکت در انتخابات به این موضوع کمک می کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با اشاره به اینکه تلاش های زیادی برای دلسرد مردم صورت گرفت، تصریح کرد: آگاهی و هوشیاری جامعه به قدری هست که قدرت دفاع و ارزش گذاری دارد و با هر جریانی همراه نمی شود.

 

وی ادامه داد: مردم آگاهانه پای صندوق رای می روند و این حضور را به لحظه های آخر واگذار نکنند تا عوامل اجرایی با مشکل روبرو نشوند.

 

*انصاف و عملکرد به جای سلیقه سیاسی

 

آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به عملکرد کاندیدها گفت: رفتارهای سیاسی و سلیقه ای به نوع خدمت به مردم و انتخاب افراد اصلح آسیب می زند.

 

وی ادامه داد: انصاف و عملکرد به جای سلیقه سیاسی ملاک و معیار انتخاب باشد تا اینگونه سرنوشت کشور و هر منطقه ای دچار آسیب ناکارآمدی ها نشود و منتخبین شوراهای اسلامی شهر و روستا و رئیس جمهور منتخب عملکردش را فراتر از حزب و جناح ها ببرند.

 

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان خاطرنشان کرد: سیاسی کاری و حزب گرایی به ضرر کشور بوده و مانع از تصمیمات صحیح و شایسته می شود و باید جلوی این آسیب ها گرفته شود.

 

*سنجش وضع کشور برای تصمیم گیری

 

وی با اشاره به اینکه برخی از کاندیدهای مدعی ریشه کنی فقر هستند، تصریح کرد: این موضوع را تاکنون کسی نتوانسته محقق کند و باید با سنجش اوضاع کشور قول و وعده داد.

 

امام جمعه اصفهان خاطرنشان کرد: با شناسایی ظرفیت ها، مشکلات و تهدیدهایی که وجود دارد باید برای کشور برنامه ریزی و اقدام کرد و مردم نیز نگاه همه جانبه داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه نابسمانی و مشکلاتی در کشور وجود دارد، تصریح کرد: ناکارآمدی مسئولان متوجه نظام نمی شود.

کد خبر 1067618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha