مشارکت ۹۲۲ حامی سلامت هلال احمر در  انتخابات

غلامی از مشارکت ۹۲۲ حامی سلامت هلال احمر در گیلان خبر داد و گفت: این تعداد از امدادگر، کارمند، جوان و داوطلبان در حوزه های مختلف با توصیه های بهداشتی به رای دهندگان در صدد قطع زنجیره کرونا هستند.

« سیاوش غلامی  »  در حاشیه بازدید از طرح حامیان سلامت در شعب اخد رای شهرستان لنگرود به خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود گفت: امروز ( ۲۸ خرداد ) روز باشکوه انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا است که با حضور باشکوه و حداکثر مردم شریف استان در حال برگزاری است.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری  و توصیه ایشان به مشارکت حداکثری در انتخابات، افزود: امروز جمعیت هلال احمر طرح حامیان سلامت در سراسر استان را با هماهنگی با فرمانداران و استانداری گیلان و با حضور سایر دستگاه های امدادی و امنیتی این اقدام مهم را انجام می دهد.

 

غلامی با بیان اینکه ۹۲۲ امدادگر، کارمند، جوان و داوطلبان در حوزه های مختلف با توصیه های بهداشتی به رای دهندگان در صدد قطع زنجیره کرونا هستند، خاطرنشان کرد: حامیان سلامت بر نحوه رعایت شیوه نامه های بهداشتی نظارت می کنند و ماسک و مواد ضد عفونی کننده در اختیار رای دهندگان که به همراه ندارند، قرار می دهند.

 

گفتنی است: شعبه مسجد جامع شهرستان لنگرود برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در فضای باز مشغول فعالیت است.

 

 

کد خبر 1067626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha