فرهنگیان خراسان شمالی آماده شرکت در انتخابات هستند

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی، فرهنگیان و دانش آموزان را به حضور گسترده در انتخابات فراخواند و گفت: فرهنگیان نقش موثری در شور سیاسی دارند.

«مهدی مودی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت: انتخابات پیش رو، یک رویداد حساس و سرنوشت ساز است که حضور يكپارچه، حماسي و هوشمندانه مردم می تواند نتیجه خوب را رقم بزند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی افزود: فرهنگیان به عنوان جامعه بزرگ، نقش مهم در ایجاد نشاط سیاسی دارند، این قشر در برگزاری انتخابات، نقش بسیار بزرگی دارند، بخش زیادی از عوامل اجرایی و برگزاری این رویداد بر عهده فرهنگیان است.

 

مودی افزود: این قشر مورد اعتماد مردم هستند و انتخابات را به خوبی برگزار کرده و نشان داده اند که امانتدار خوبی از آرای مردم بوده اند.

 

وی خاطرنشان کرد: نیمی از شعبه ها و صندوق های اخذ رای در مدارس است و معلمان هم نقش زیادی در اجرا و برگزاری این رویداد دارند.

 

وی گفت: معلمان بار دیگر با شركت حداكثري در انتخابات به دنيا ثابت خواهند كرد كه به ارزش های انقلاب پایبند هستند و از دستاوردهاي نظام و آرمان‌هاي امام(ره) حمایت می کنند.

 

مدیرکل آموزش وپرورش خراسان شمالی با اشاره به شور و اشتیاق رای اولی ها برای حضور در انتخابات گفت: معلمان بستر ساز حضور خانواده ها و نیز رای اولی ها در پای صندوق های رای هستند.

 

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا به همراه میاندوره ای پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری روز جمعه ۲۸ خردادماه در حال برگزاری است.

کد خبر 1067636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha